Ineke M. - Natuurbeelden.

Welkom op mijn kanaal, waar ik vooral mijn avonturen in de Natuur deel. Ik voel mij één met de Natuur, altijd op zoek naar de diepte van de schoonheid. De Natuur waarvan wij allemaal deel zijn, geeft mij zoveel. Ik kom er tot rust, voel me er thuis, kan er uren in dwalen, op de fiets of wandelend, en hou er zo van om al dat mooie ook te delen, de wereld in te sturen. Te mooi om niet te laten zien. Veel kijkplezier en inspiratie wens ik je toe.