Halo2 guys..good morning everyone all my friend..lets visit my new cover singing..need like,comment,share and subs my chnl..kepada anda y ingin subs jgn segan..saya pasti akan membalas semula jasa anda..tq
Terima kasih kepada teman2 yang sdh banyak menolong saya dalam membuat youtube terutama kepada mereka yang telah pun subscribe chnl saya..kalau bukan pertolongan dari teman2 semua saya tidak akan sampai ke tahap ini..disebabkan anda semua saya telah pun berjaya mendapat 1k subs..tq semua..di sini saya ingin memberi semangat kepada kwn2 pemula supaya jangan cepat down dengan apa yang kita buat..sabar itu perlu dalam usaha kita untuk membuat sesuatu ya guys..jgn putus asa...tuhan sentiasa bersama kita..cepat atau lambat itu adalah dari usaha kita sendiri..kena ada semangat y gigih dalam membuat yt..sekali lagi saya mengucapkan ribuan terima kasih..hanya doa dan ucapan saja yang blh saya balas jasa anda semua..thank you🙏🏻🙏🏻
D'LIN PAGE
https://youtu.be/JeLW1l9xmWA
Orait guys..my cover lyric tupus om langadku was done..let's see and sing the song from sharin amud..tq
5 years ago | [YT] | 0
View 0 replies
D'LIN PAGE
Jom kita berhibur..santai bosku
5 years ago | [YT] | 2
View 0 replies
D'LIN PAGE
https://youtu.be/5IuOhvHEcEI
Jom berhibur bersama dengan lagu2 dusun jimmy palikat yang semestinya sangat menghiburkan hati kita semua..
5 years ago | [YT] | 0
View 0 replies
D'LIN PAGE
Cadangan video anda untuk saya upload
5 years ago | [YT] | 2
View 1 reply
D'LIN PAGE
Halo2 guys..good morning everyone all my friend..lets visit my new cover singing..need like,comment,share and subs my chnl..kepada anda y ingin subs jgn segan..saya pasti akan membalas semula jasa anda..tq
https://youtu.be/TNTYR5j2Cic
5 years ago | [YT] | 2
View 3 replies
D'LIN PAGE
Terima kasih kepada teman2 yang sdh banyak menolong saya dalam membuat youtube terutama kepada mereka yang telah pun subscribe chnl saya..kalau bukan pertolongan dari teman2 semua saya tidak akan sampai ke tahap ini..disebabkan anda semua saya telah pun berjaya mendapat 1k subs..tq semua..di sini saya ingin memberi semangat kepada kwn2 pemula supaya jangan cepat down dengan apa yang kita buat..sabar itu perlu dalam usaha kita untuk membuat sesuatu ya guys..jgn putus asa...tuhan sentiasa bersama kita..cepat atau lambat itu adalah dari usaha kita sendiri..kena ada semangat y gigih dalam membuat yt..sekali lagi saya mengucapkan ribuan terima kasih..hanya doa dan ucapan saja yang blh saya balas jasa anda semua..thank you🙏🏻🙏🏻
5 years ago | [YT] | 5
View 0 replies