Namaste!
Desh tatha bideshma rahanu bhaeka daju, bhai, didi, bahini, ra mero pyaro YouTube family haru, tapaiharulai dherai maya ra swagat cha mero YouTube channel ma.
Kripaya malaai maya garera mero channel subscribe garera agadi badhai dinu hola. Tapaiharuko maya ra support le matra ma agadi badhna sakchu. Video herisakepachi like, comment, share, ani subscribe garna navulnu hola!
Ek request: Subscribe garepachi kripaya unsubscribe nagardinu hola hai! Tapaiharuko support le matra ma motivation paunchu.
Dhanyabad, ani aashcha chha ki hajurharu sadhai saath dinuhuncha.
Let’s grow together!
Waiba Sunira family vlog
Thank you @VlogwithMadan dai🙏🙏
7 months ago | [YT] | 2
View 1 reply
Waiba Sunira family vlog
Thank you @yuddhabhusal uncle for membership 🙏
9 months ago | [YT] | 7
View 3 replies
Waiba Sunira family vlog
Thank you 🙏🙏 @👮LAHURE⚔️ vlog 17k dai
10 months ago | [YT] | 8
View 4 replies
Waiba Sunira family vlog
Thank you baba @SRN-FamilyVlogs Ani @pradeeptmgvlogPradeep mama for supporting me 🙏🙏
10 months ago | [YT] | 7
View 2 replies
Waiba Sunira family vlog
Thank you baba@SRN-FamilyVlogs and @rameshpun7538 vai
1 year ago | [YT] | 8
View 4 replies
Waiba Sunira family vlog
Happy Teej Everyone 🙏❤️.
1 year ago | [YT] | 17
View 7 replies
Waiba Sunira family vlog
I m so sorry guys mero net navayeko karanle hjr haruko video hernapako xina net vayesi hjrharuko video abasya herdinexu hai.
1 year ago | [YT] | 9
View 4 replies
Waiba Sunira family vlog
Thank you @KevinbPatoliya vai
1 year ago | [YT] | 7
View 2 replies
Waiba Sunira family vlog
Thank you @rameshpun7538VAi, @GyanGomaOfficial55 Dai.
1 year ago | [YT] | 10
View 2 replies
Waiba Sunira family vlog
Finally Mero Google adsense pin ayo Hai. Hajur haru Kai Maya le ho. Yt familylai dherai dherai dhanyabad Ani dherai dherai Maya ❤️❤️
1 year ago | [YT] | 46
View 37 replies
Load more