Waiba Sunira family vlog

Namaste!
Desh tatha bideshma rahanu bhaeka daju, bhai, didi, bahini, ra mero pyaro YouTube family haru, tapaiharulai dherai maya ra swagat cha mero YouTube channel ma.

Kripaya malaai maya garera mero channel subscribe garera agadi badhai dinu hola. Tapaiharuko maya ra support le matra ma agadi badhna sakchu. Video herisakepachi like, comment, share, ani subscribe garna navulnu hola!
Ek request: Subscribe garepachi kripaya unsubscribe nagardinu hola hai! Tapaiharuko support le matra ma motivation paunchu.

Dhanyabad, ani aashcha chha ki hajurharu sadhai saath dinuhuncha.
Let’s grow together!


Waiba Sunira family vlog

Thank you ‪@VlogwithMadan‬ dai🙏🙏

7 months ago | [YT] | 2

Waiba Sunira family vlog

Thank you ‪@yuddhabhusal‬ uncle for membership 🙏

9 months ago | [YT] | 7

Waiba Sunira family vlog

Thank you 🙏🙏 @👮LAHURE⚔️ vlog 17k dai

10 months ago | [YT] | 8

Waiba Sunira family vlog

Thank you baba ‪@SRN-FamilyVlogs‬ Ani ‪@pradeeptmgvlog‬Pradeep mama for supporting me 🙏🙏

10 months ago | [YT] | 7

Waiba Sunira family vlog

Happy Teej Everyone 🙏❤️.

1 year ago | [YT] | 17

Waiba Sunira family vlog

I m so sorry guys mero net navayeko karanle hjr haruko video hernapako xina net vayesi hjrharuko video abasya herdinexu hai.

1 year ago | [YT] | 9

Waiba Sunira family vlog

Thank you @KevinbPatoliya vai

1 year ago | [YT] | 7

Waiba Sunira family vlog

Finally Mero Google adsense pin ayo Hai. Hajur haru Kai Maya le ho. Yt familylai dherai dherai dhanyabad Ani dherai dherai Maya ❤️❤️

1 year ago | [YT] | 46