Ushan Gunasekara - Chemistry

එන්න - විදින්න - දිනන්න
උෂාන් ගුණසේකර


Ushan Gunasekara - Chemistry

ලමායී...‼️
2027 කුරුණෑගල Chemistry Revision එක
හෙට officially ආරම්භ වෙනවා...😮
කලින් උන වැරැද්ද ආයෙ නොකර
මුල ඉඳන්ම හරි track එකේ ගිහින්
විභාගෙදි සුපිරියටම ගේමක් ගහන්න හෙට ඉඳන් පටන් ගමූ...💡

එහෙනම්
✔️හෙට
✔️උදේ 8ට
යාලුවොත් එක්කම
✔️කුරුණෑගල සිප්වින් ආයතනයට එන්න...
ආරම්භක දිනය නොමිලේ...☀️
එහෙනම් ඇවිත්ම වෙනස බලන්න...⭐️

ජය වේවා✨
උෂාන් ගුණසේකර

1 day ago | [YT] | 25

Ushan Gunasekara - Chemistry

එහෙනම්
Physical පාඩම් වලට
Foundation එක වෙන
🚨රසායනික ගණනය🚨
පාඩම අපි පටන් ගමූ...👑

මේක නම් විභාගෙට අත්‍යාවශ්‍යම පාඩමක්..😮
ඉතින් මග ඇරගන්නෙ නැතුව ඇවිත් බලන්න...🔥
මොකද මේ පාඩම බැරි උනොත්
ගණන් හදන පාඩම් ඔක්කොම අවුල් වෙනවා...👀

🚩ආරම්භක දිනය නොමිලේ...🚩
එහෙනම්
✔️සෙනසුරාදා උදේ 8ට
📍කුරුණෑගල සිප්වින් ආයතනයටත්

✔️ඉරිදා දවල් 1ට
📍මහනුවර No Zero ආයතනයටත්
Online අයටත් එදාට zoom ඔස්සේ සම්බන්ධ වෙන්න පුලුවන්..⌛️

යාලුවොත් එක්කම එන්න...💡
ජය වේවා!!!✨

1 day ago | [YT] | 20

Ushan Gunasekara - Chemistry

ලමායී...‼️
Inorganic වල වැදගත්ම part එකක් වෙන
🚨d ගොනුව🚨
කවි සිංදු නැතුව ඉගෙනගන්න
මේ සතියෙ පටන් ගමූ...❤️‍🔥

✔️සැප්තැම්බර් 6 ඉරිදා
✔️උදේ 8ට
📌No Zero එකට ඇවිත්ම බලන්න...
Online ඔයාලටත් zoom එකෙන් free සම්බන්ධ වෙන්න පුලුවන්...🤝
එදාට නොමිලේ සම්බන්ධ වෙන්න පුලුවන්...☘️
ජය වේවා✨
උෂාන් ගුණසේකර

1 day ago | [YT] | 20

Ushan Gunasekara - Chemistry

ලමායී...‼️
එහෙනම් 2027 Chemistry Revision
හෙට ඉඳන් officially ආරම්භ වෙනවා...☘️
❌2026 උන වැරදි හදාගෙන
✅මුල ඉඳන්ම හරියටම වැඩ ටික කරගන්න
මුල ඉඳන්ම හරිම තැනට එන්න...⭐️

🟡හෙට
🟡උදේ 8ට
මහනුවර අවට ඔයාලා යාලුවොත් එක්කම
🟡No Zero ආයතනයට එන්න...
⛔හෙට නොමිලේ සම්බන්ධ වෙන්න පුලුවන්...⛔
ඇවිත් වෙනස බලලා
අපිත් එක්ක දිග ගමනක් යමූ...☀️
දවසක දිනපු මිනිස්සු දිවියට හම්බවෙමූ...✨

1 day ago | [YT] | 47

Ushan Gunasekara - Chemistry

2027 Grand Revision
මහනුවර ආරම්භය
සැප් 3 බ්‍රහස්පතින්දා
උදේ 8.00 - 2.00

සුපිරිම ආරම්භයක් එහෙනම් දෙමු අපි..🔥
යාලුවොන්ටත් පණිවිඩය share කරන්න..

⭕️2027 Main Revision
t.me/Ushan_Gunasekara2026

⭕️අපි 2024දි ලමයි 420+කින්
A-61
B-89ක් නිර්මාණය කරා..

⭕️2025දි ලමයි 790+කින්
A-106
B-189ක් නිර්මාණය කරා..

ඉතින් 2027දිත් සුපිරියක් කරගමු..❤️‍🔥

#එන්න_විඳින්න_දිනන්න
උෂාන් ගුණසේකර

2 days ago | [YT] | 53

Ushan Gunasekara - Chemistry

Chemistry Revision සහ Chemistry Advanced Revision පන්ති දෙකේ වෙනස සහ ඔයාලට ගැලපෙන එක තෝරගන්න පුලුවන් වෙන්න පහලින් විස්තර දාන්නම්..💡

🔴Chemistry Revision එකේදි,
✔️Theory 100%ක් උගන්නනවා
✔️ක්‍රමානුකූලව පරමාණුක ව්‍යුහයේ ඉදන් පරිසර දූෂණය දක්වා උගන්වනවා
✔️Theory උගන්වා පසුව විභාග ප්‍රශ්න සහ Model ප්‍රශ්න සාකච්ඡා කෙරේ..
✔️මේක ඕනිම මට්ටමේ ලමකෙකුට සුදුසුයි..

🔴Chemistry Advanced Revision එකේදි,
✔️ප්‍රශ්න වලට අවශ්‍ය Theory විතරයි උගන්නන්නේ..
✔️පලාත් Papers වල ප්‍රශ්න සහ කොළඹ ප්‍රධාන පාසල් වල ප්‍රශ්න ඉතා විශාල ප්‍රමාණයක් සාකච්ඡා වෙනවා..
✔️එක සතියකට MCQ 30ක් + ව්‍යුහගත 1ක් සහ රචනා 1ක් සාකච්ඡා වෙනවා..
✔️මේක වඩාත් සුදුසු A/B/C මට්ටමේ ලමයින්ට..

වැදගත්,
මේක Revision එකට සමගාමීව යන නිසා දෙකටම සම්බන්ධ වෙනකොට,
📌Revision එකේ ඉගෙනගන්න පාඩම් උපරිම මට්ටමකට practice කරන්න Advanced Revision එකේදි පුලුවන්..

📌ඕනිම මට්ටමක ඉන්න ලමයෙකුට A එකකට යාගන්න පුලුවන් Advanced Revision එකෙන් දෙන practice එක නිසා..
ඔයාට පාඩමක යන්න ඕනි උපරිම ප්‍රමාණයටත් එහාට යන්න පුලුවන්..

ඔය ටික තමා ඔය දෙකේ තියෙන වෙනස්කම්..🔥

⭕️2027 Main Revision
t.me/Ushan_Gunasekara2026

#එන්න_විඳින්න_දිනන්න
උෂාන් ගුණසේකර

3 days ago | [YT] | 42

Ushan Gunasekara - Chemistry

ඔන්න ලමායී අපේ GRAND වැඩපිළිවෙළ ⭐️

⭕️2027 Main Revision
t.me/Ushan_Gunasekara2026

💡2027 Chemistry Revision💡
පරමාණුක ව්‍යුහයේ ඉදන් කර්මාන්ත පරිසර දක්වා සියලුම ඒකක ආවරණය

📌Phase 01 (September - December)
✔️පරමාණුක ව්‍යුහය
✔️ව්‍යුහය සහ බන්ධන
✔️රසායනික ගණනය
✔️Redox
✔️වායු (Only Online)
✔️Inorganic යන ඒකක ආවරණය
✔️Level 01 Papers ලිවීම..
✔️Inorganic Camp එකෙන් පළමු අදියර නිමාව

📌Phase 02 (January - April)
✔️චාලක රසායනය
✔️සමතුලිතතාව
✔️Ksp
✔️Organic යන ඒකක ආවරණය
(pH ආරම්භය සහ මැදකට වෙනකන් පාඩම යනවා..)
✔️ශක්ති විද්‍යාව (Only Online )
✔️Level 02 Papers ලිවීම..
✔️ChemPhy Camp එකෙන් දෙවන අදියර නිමාව

📌Phase 03 (April - July)
✔️pH
✔️විද්‍යුත් රසායනය
✔️කලාප සමතුලිතතාව
✔️කර්මාන්ත රසායනය
✔️පරිසර දූෂණය
✔️Grand Final Revision
✔️Final Papers සහ Target Exam Papers ලිවීම..
✔️Grand Seminar Series එක සමගින් 2027 නිමාව

මේවා ලමයි නිකන්ම නිකන් plan හෝ ඔයාලව ගෙන්නගත්තට පස්සේ ඔහේ හිතෙන හිතෙන විදියට කරන plans නෙවෙයි.. කියන දේ අකුරටම කරන Plans💯

🔴සිලබස් එකෙන්ම වායු සහ ශක්ති විද්‍යාව විතරක් සම්පූර්ණයෙන්ම Online යන්න වෙන්නේ Time balance කරන්න සහ වැඩි ප්‍රශ්න ප්‍රමාණයක් කරන්න..

🔴හැම පාඩමකටම අදාලව Special Training Books හරහා අලුත් ප්‍රශ්න සහ 2000 අවුරුද්දේ ඉදන් සියලුම විභාග ප්‍රශ්න කරනවා..
(recordings හෝ වෙනත් ලමයෙක්/ගුරුවරයෙක් දාලා නෙවෙයි..
පන්තියේදී කරන්න පුලුවන් උපරිමයකට ප්‍රශ්න සාකච්ඡා කරලා වෙනම දවසක රෑට - Special Training Night (STN) ඉතිරි ප්‍රශ්න සාකච්ඡාව සිදුවෙන්නේ..)

🔴පන්ති තියෙන හැමදවසකම Weekly Paper එකක් ලියලා පන්තියේදිම සාකච්ඡා වෙනවා..

ඔය ටික තමා ලමායී අපේ 2027 Chemistry Revision එකේ වැඩපිළිවෙළ 🔥

Physics එකෙන් හම්බෙමු..
ජය වේවා..✨

4 days ago | [YT] | 78

Ushan Gunasekara - Chemistry

ලමායී...‼️
අද තමා අලුත් වැඩේට පලවෙනිම අඩිය තියන්නේ... 😇
එහෙනන් අද රෑ 7.30ට ‍යාලුවොත් එක්කම සම්බන්ධ වෙලා
මේ සැරේ මුල ඉඳන්ම හරියට වැඩ ටික කරගමූ...🤝
2026 උන වැරදි 2027ට ගෙනියන්නෙ නැතුව
වැඩ කරන plan එක හදාගමූ...⚡️
ජය වේවා!!!☘️

1 week ago | [YT] | 91

Ushan Gunasekara - Chemistry

ලමායී..
එහෙනම් හෙට තමා දවස..🔥

හෙට,
✔️අපේ වැඩපිළිවෙළ
✔️ඔයා කොහොමද වැඩ කරන්න ඕනි..
✔️එක එක මට්ටම් වල ඉන්න ලමයි වැඩ කරන්න ඕනි කොහොමද?
✔️Papers ලියන්න ඕනි කොහොමද?
✔️එක එක Subjects වල වැඩ කරන්නේ කොහොමද?

විදියට ඔයා දැනගන්නම ඕනි දේවල් හැමදේම අපි හෙට කතා කරමු..⚡️

▶️හෙට
Ushan Gunasekara YouTube නාලිකාව හරහා
7.30 සජීවීව..

යාලුවොන්ටත් පණිවිඩය share කරලා වැඩේට Set වෙමු..
ජය වේවා..✨

⭕️2027 Main Channel
t.me/Ushan_Gunasekara2026

1 week ago | [YT] | 52

Ushan Gunasekara - Chemistry

අපේ ලමයි කියන කතා -01

මේ තියෙන්නේ අපේ ලමයි සහ අපි වටේ එකතු වෙන ලමයි කියපු දේවල් කිහිපයක්..🔥

අද කාලේ හොයාගන්න අමාරු ගුණාත්මක බවින් වැඩි දේවල්.. ඔයාලා එහෙම දෙයක් හොයාගත්ත නිසා ඒක මගහැරගන්න එපා..💯

ඉරණම වෙනස් කරන ගමන පටන් ගන්න තව සතියයි තියෙන්නේ..📈
ජය වේවා..✨

⭕️2027 Main Revision
t.me/Ushan_Gunasekara2026

1 week ago | [YT] | 88