එන්න - විදින්න - දිනන්නඋෂාන් ගුණසේකර
Ushan Gunasekara - Chemistry
ලමායී...‼️2027 කුරුණෑගල Chemistry Revision එකහෙට officially ආරම්භ වෙනවා...😮කලින් උන වැරැද්ද ආයෙ නොකරමුල ඉඳන්ම හරි track එකේ ගිහින්විභාගෙදි සුපිරියටම ගේමක් ගහන්න හෙට ඉඳන් පටන් ගමූ...💡එහෙනම්✔️හෙට✔️උදේ 8ටයාලුවොත් එක්කම✔️කුරුණෑගල සිප්වින් ආයතනයට එන්න...ආරම්භක දිනය නොමිලේ...☀️එහෙනම් ඇවිත්ම වෙනස බලන්න...⭐️ජය වේවා✨උෂාන් ගුණසේකර
1 day ago | [YT] | 25
View 3 replies
එහෙනම් Physical පාඩම් වලටFoundation එක වෙන🚨රසායනික ගණනය🚨පාඩම අපි පටන් ගමූ...👑මේක නම් විභාගෙට අත්යාවශ්යම පාඩමක්..😮ඉතින් මග ඇරගන්නෙ නැතුව ඇවිත් බලන්න...🔥මොකද මේ පාඩම බැරි උනොත්ගණන් හදන පාඩම් ඔක්කොම අවුල් වෙනවා...👀🚩ආරම්භක දිනය නොමිලේ...🚩එහෙනම්✔️සෙනසුරාදා උදේ 8ට📍කුරුණෑගල සිප්වින් ආයතනයටත්✔️ඉරිදා දවල් 1ට📍මහනුවර No Zero ආයතනයටත්Online අයටත් එදාට zoom ඔස්සේ සම්බන්ධ වෙන්න පුලුවන්..⌛️යාලුවොත් එක්කම එන්න...💡ජය වේවා!!!✨
1 day ago | [YT] | 20
View 0 replies
ලමායී...‼️Inorganic වල වැදගත්ම part එකක් වෙන🚨d ගොනුව🚨කවි සිංදු නැතුව ඉගෙනගන්නමේ සතියෙ පටන් ගමූ...❤️🔥✔️සැප්තැම්බර් 6 ඉරිදා✔️උදේ 8ට📌No Zero එකට ඇවිත්ම බලන්න...Online ඔයාලටත් zoom එකෙන් free සම්බන්ධ වෙන්න පුලුවන්...🤝එදාට නොමිලේ සම්බන්ධ වෙන්න පුලුවන්...☘️ජය වේවා✨උෂාන් ගුණසේකර
ලමායී...‼️එහෙනම් 2027 Chemistry Revisionහෙට ඉඳන් officially ආරම්භ වෙනවා...☘️❌2026 උන වැරදි හදාගෙන✅මුල ඉඳන්ම හරියටම වැඩ ටික කරගන්නමුල ඉඳන්ම හරිම තැනට එන්න...⭐️🟡හෙට🟡උදේ 8ටමහනුවර අවට ඔයාලා යාලුවොත් එක්කම🟡No Zero ආයතනයට එන්න...⛔හෙට නොමිලේ සම්බන්ධ වෙන්න පුලුවන්...⛔ඇවිත් වෙනස බලලාඅපිත් එක්ක දිග ගමනක් යමූ...☀️දවසක දිනපු මිනිස්සු දිවියට හම්බවෙමූ...✨
1 day ago | [YT] | 47
View 1 reply
2027 Grand Revision මහනුවර ආරම්භයසැප් 3 බ්රහස්පතින්දා උදේ 8.00 - 2.00සුපිරිම ආරම්භයක් එහෙනම් දෙමු අපි..🔥යාලුවොන්ටත් පණිවිඩය share කරන්න..⭕️2027 Main Revisiont.me/Ushan_Gunasekara2026⭕️අපි 2024දි ලමයි 420+කින්A-61 B-89ක් නිර්මාණය කරා..⭕️2025දි ලමයි 790+කින්A-106B-189ක් නිර්මාණය කරා..ඉතින් 2027දිත් සුපිරියක් කරගමු..❤️🔥#එන්න_විඳින්න_දිනන්නඋෂාන් ගුණසේකර
2 days ago | [YT] | 53
View 6 replies
Chemistry Revision සහ Chemistry Advanced Revision පන්ති දෙකේ වෙනස සහ ඔයාලට ගැලපෙන එක තෝරගන්න පුලුවන් වෙන්න පහලින් විස්තර දාන්නම්..💡🔴Chemistry Revision එකේදි,✔️Theory 100%ක් උගන්නනවා✔️ක්රමානුකූලව පරමාණුක ව්යුහයේ ඉදන් පරිසර දූෂණය දක්වා උගන්වනවා✔️Theory උගන්වා පසුව විභාග ප්රශ්න සහ Model ප්රශ්න සාකච්ඡා කෙරේ..✔️මේක ඕනිම මට්ටමේ ලමකෙකුට සුදුසුයි..🔴Chemistry Advanced Revision එකේදි,✔️ප්රශ්න වලට අවශ්ය Theory විතරයි උගන්නන්නේ..✔️පලාත් Papers වල ප්රශ්න සහ කොළඹ ප්රධාන පාසල් වල ප්රශ්න ඉතා විශාල ප්රමාණයක් සාකච්ඡා වෙනවා..✔️එක සතියකට MCQ 30ක් + ව්යුහගත 1ක් සහ රචනා 1ක් සාකච්ඡා වෙනවා..✔️මේක වඩාත් සුදුසු A/B/C මට්ටමේ ලමයින්ට..වැදගත්,මේක Revision එකට සමගාමීව යන නිසා දෙකටම සම්බන්ධ වෙනකොට,📌Revision එකේ ඉගෙනගන්න පාඩම් උපරිම මට්ටමකට practice කරන්න Advanced Revision එකේදි පුලුවන්..📌ඕනිම මට්ටමක ඉන්න ලමයෙකුට A එකකට යාගන්න පුලුවන් Advanced Revision එකෙන් දෙන practice එක නිසා..ඔයාට පාඩමක යන්න ඕනි උපරිම ප්රමාණයටත් එහාට යන්න පුලුවන්..ඔය ටික තමා ඔය දෙකේ තියෙන වෙනස්කම්..🔥⭕️2027 Main Revisiont.me/Ushan_Gunasekara2026#එන්න_විඳින්න_දිනන්න උෂාන් ගුණසේකර
3 days ago | [YT] | 42
View 2 replies
ඔන්න ලමායී අපේ GRAND වැඩපිළිවෙළ ⭐️⭕️2027 Main Revision t.me/Ushan_Gunasekara2026💡2027 Chemistry Revision💡පරමාණුක ව්යුහයේ ඉදන් කර්මාන්ත පරිසර දක්වා සියලුම ඒකක ආවරණය📌Phase 01 (September - December) ✔️පරමාණුක ව්යුහය✔️ව්යුහය සහ බන්ධන✔️රසායනික ගණනය✔️Redox✔️වායු (Only Online)✔️Inorganic යන ඒකක ආවරණය ✔️Level 01 Papers ලිවීම..✔️Inorganic Camp එකෙන් පළමු අදියර නිමාව📌Phase 02 (January - April)✔️චාලක රසායනය✔️සමතුලිතතාව✔️Ksp✔️Organic යන ඒකක ආවරණය (pH ආරම්භය සහ මැදකට වෙනකන් පාඩම යනවා..)✔️ශක්ති විද්යාව (Only Online )✔️Level 02 Papers ලිවීම..✔️ChemPhy Camp එකෙන් දෙවන අදියර නිමාව📌Phase 03 (April - July)✔️pH ✔️විද්යුත් රසායනය✔️කලාප සමතුලිතතාව✔️කර්මාන්ත රසායනය✔️පරිසර දූෂණය✔️Grand Final Revision✔️Final Papers සහ Target Exam Papers ලිවීම..✔️Grand Seminar Series එක සමගින් 2027 නිමාවමේවා ලමයි නිකන්ම නිකන් plan හෝ ඔයාලව ගෙන්නගත්තට පස්සේ ඔහේ හිතෙන හිතෙන විදියට කරන plans නෙවෙයි.. කියන දේ අකුරටම කරන Plans💯🔴සිලබස් එකෙන්ම වායු සහ ශක්ති විද්යාව විතරක් සම්පූර්ණයෙන්ම Online යන්න වෙන්නේ Time balance කරන්න සහ වැඩි ප්රශ්න ප්රමාණයක් කරන්න..🔴හැම පාඩමකටම අදාලව Special Training Books හරහා අලුත් ප්රශ්න සහ 2000 අවුරුද්දේ ඉදන් සියලුම විභාග ප්රශ්න කරනවා..(recordings හෝ වෙනත් ලමයෙක්/ගුරුවරයෙක් දාලා නෙවෙයි..පන්තියේදී කරන්න පුලුවන් උපරිමයකට ප්රශ්න සාකච්ඡා කරලා වෙනම දවසක රෑට - Special Training Night (STN) ඉතිරි ප්රශ්න සාකච්ඡාව සිදුවෙන්නේ..)🔴පන්ති තියෙන හැමදවසකම Weekly Paper එකක් ලියලා පන්තියේදිම සාකච්ඡා වෙනවා..ඔය ටික තමා ලමායී අපේ 2027 Chemistry Revision එකේ වැඩපිළිවෙළ 🔥Physics එකෙන් හම්බෙමු..ජය වේවා..✨
4 days ago | [YT] | 78
View 5 replies
ලමායී...‼️අද තමා අලුත් වැඩේට පලවෙනිම අඩිය තියන්නේ... 😇එහෙනන් අද රෑ 7.30ට යාලුවොත් එක්කම සම්බන්ධ වෙලාමේ සැරේ මුල ඉඳන්ම හරියට වැඩ ටික කරගමූ...🤝2026 උන වැරදි 2027ට ගෙනියන්නෙ නැතුවවැඩ කරන plan එක හදාගමූ...⚡️ජය වේවා!!!☘️
1 week ago | [YT] | 91
ලමායී..එහෙනම් හෙට තමා දවස..🔥හෙට,✔️අපේ වැඩපිළිවෙළ ✔️ඔයා කොහොමද වැඩ කරන්න ඕනි..✔️එක එක මට්ටම් වල ඉන්න ලමයි වැඩ කරන්න ඕනි කොහොමද?✔️Papers ලියන්න ඕනි කොහොමද?✔️එක එක Subjects වල වැඩ කරන්නේ කොහොමද?විදියට ඔයා දැනගන්නම ඕනි දේවල් හැමදේම අපි හෙට කතා කරමු..⚡️▶️හෙටUshan Gunasekara YouTube නාලිකාව හරහා7.30 සජීවීව..යාලුවොන්ටත් පණිවිඩය share කරලා වැඩේට Set වෙමු..ජය වේවා..✨⭕️2027 Main Channelt.me/Ushan_Gunasekara2026
1 week ago | [YT] | 52
අපේ ලමයි කියන කතා -01මේ තියෙන්නේ අපේ ලමයි සහ අපි වටේ එකතු වෙන ලමයි කියපු දේවල් කිහිපයක්..🔥අද කාලේ හොයාගන්න අමාරු ගුණාත්මක බවින් වැඩි දේවල්.. ඔයාලා එහෙම දෙයක් හොයාගත්ත නිසා ඒක මගහැරගන්න එපා..💯ඉරණම වෙනස් කරන ගමන පටන් ගන්න තව සතියයි තියෙන්නේ..📈ජය වේවා..✨⭕️2027 Main Revisiont.me/Ushan_Gunasekara2026
1 week ago | [YT] | 88
Load more
Ushan Gunasekara - Chemistry
ලමායී...‼️
2027 කුරුණෑගල Chemistry Revision එක
හෙට officially ආරම්භ වෙනවා...😮
කලින් උන වැරැද්ද ආයෙ නොකර
මුල ඉඳන්ම හරි track එකේ ගිහින්
විභාගෙදි සුපිරියටම ගේමක් ගහන්න හෙට ඉඳන් පටන් ගමූ...💡
එහෙනම්
✔️හෙට
✔️උදේ 8ට
යාලුවොත් එක්කම
✔️කුරුණෑගල සිප්වින් ආයතනයට එන්න...
ආරම්භක දිනය නොමිලේ...☀️
එහෙනම් ඇවිත්ම වෙනස බලන්න...⭐️
ජය වේවා✨
උෂාන් ගුණසේකර
1 day ago | [YT] | 25
View 3 replies
Ushan Gunasekara - Chemistry
එහෙනම්
Physical පාඩම් වලට
Foundation එක වෙන
🚨රසායනික ගණනය🚨
පාඩම අපි පටන් ගමූ...👑
මේක නම් විභාගෙට අත්යාවශ්යම පාඩමක්..😮
ඉතින් මග ඇරගන්නෙ නැතුව ඇවිත් බලන්න...🔥
මොකද මේ පාඩම බැරි උනොත්
ගණන් හදන පාඩම් ඔක්කොම අවුල් වෙනවා...👀
🚩ආරම්භක දිනය නොමිලේ...🚩
එහෙනම්
✔️සෙනසුරාදා උදේ 8ට
📍කුරුණෑගල සිප්වින් ආයතනයටත්
✔️ඉරිදා දවල් 1ට
📍මහනුවර No Zero ආයතනයටත්
Online අයටත් එදාට zoom ඔස්සේ සම්බන්ධ වෙන්න පුලුවන්..⌛️
යාලුවොත් එක්කම එන්න...💡
ජය වේවා!!!✨
1 day ago | [YT] | 20
View 0 replies
Ushan Gunasekara - Chemistry
ලමායී...‼️
Inorganic වල වැදගත්ම part එකක් වෙන
🚨d ගොනුව🚨
කවි සිංදු නැතුව ඉගෙනගන්න
මේ සතියෙ පටන් ගමූ...❤️🔥
✔️සැප්තැම්බර් 6 ඉරිදා
✔️උදේ 8ට
📌No Zero එකට ඇවිත්ම බලන්න...
Online ඔයාලටත් zoom එකෙන් free සම්බන්ධ වෙන්න පුලුවන්...🤝
එදාට නොමිලේ සම්බන්ධ වෙන්න පුලුවන්...☘️
ජය වේවා✨
උෂාන් ගුණසේකර
1 day ago | [YT] | 20
View 0 replies
Ushan Gunasekara - Chemistry
ලමායී...‼️
එහෙනම් 2027 Chemistry Revision
හෙට ඉඳන් officially ආරම්භ වෙනවා...☘️
❌2026 උන වැරදි හදාගෙන
✅මුල ඉඳන්ම හරියටම වැඩ ටික කරගන්න
මුල ඉඳන්ම හරිම තැනට එන්න...⭐️
🟡හෙට
🟡උදේ 8ට
මහනුවර අවට ඔයාලා යාලුවොත් එක්කම
🟡No Zero ආයතනයට එන්න...
⛔හෙට නොමිලේ සම්බන්ධ වෙන්න පුලුවන්...⛔
ඇවිත් වෙනස බලලා
අපිත් එක්ක දිග ගමනක් යමූ...☀️
දවසක දිනපු මිනිස්සු දිවියට හම්බවෙමූ...✨
1 day ago | [YT] | 47
View 1 reply
Ushan Gunasekara - Chemistry
2027 Grand Revision
මහනුවර ආරම්භය
සැප් 3 බ්රහස්පතින්දා
උදේ 8.00 - 2.00
සුපිරිම ආරම්භයක් එහෙනම් දෙමු අපි..🔥
යාලුවොන්ටත් පණිවිඩය share කරන්න..
⭕️2027 Main Revision
t.me/Ushan_Gunasekara2026
⭕️අපි 2024දි ලමයි 420+කින්
A-61
B-89ක් නිර්මාණය කරා..
⭕️2025දි ලමයි 790+කින්
A-106
B-189ක් නිර්මාණය කරා..
ඉතින් 2027දිත් සුපිරියක් කරගමු..❤️🔥
#එන්න_විඳින්න_දිනන්න
උෂාන් ගුණසේකර
2 days ago | [YT] | 53
View 6 replies
Ushan Gunasekara - Chemistry
Chemistry Revision සහ Chemistry Advanced Revision පන්ති දෙකේ වෙනස සහ ඔයාලට ගැලපෙන එක තෝරගන්න පුලුවන් වෙන්න පහලින් විස්තර දාන්නම්..💡
🔴Chemistry Revision එකේදි,
✔️Theory 100%ක් උගන්නනවා
✔️ක්රමානුකූලව පරමාණුක ව්යුහයේ ඉදන් පරිසර දූෂණය දක්වා උගන්වනවා
✔️Theory උගන්වා පසුව විභාග ප්රශ්න සහ Model ප්රශ්න සාකච්ඡා කෙරේ..
✔️මේක ඕනිම මට්ටමේ ලමකෙකුට සුදුසුයි..
🔴Chemistry Advanced Revision එකේදි,
✔️ප්රශ්න වලට අවශ්ය Theory විතරයි උගන්නන්නේ..
✔️පලාත් Papers වල ප්රශ්න සහ කොළඹ ප්රධාන පාසල් වල ප්රශ්න ඉතා විශාල ප්රමාණයක් සාකච්ඡා වෙනවා..
✔️එක සතියකට MCQ 30ක් + ව්යුහගත 1ක් සහ රචනා 1ක් සාකච්ඡා වෙනවා..
✔️මේක වඩාත් සුදුසු A/B/C මට්ටමේ ලමයින්ට..
වැදගත්,
මේක Revision එකට සමගාමීව යන නිසා දෙකටම සම්බන්ධ වෙනකොට,
📌Revision එකේ ඉගෙනගන්න පාඩම් උපරිම මට්ටමකට practice කරන්න Advanced Revision එකේදි පුලුවන්..
📌ඕනිම මට්ටමක ඉන්න ලමයෙකුට A එකකට යාගන්න පුලුවන් Advanced Revision එකෙන් දෙන practice එක නිසා..
ඔයාට පාඩමක යන්න ඕනි උපරිම ප්රමාණයටත් එහාට යන්න පුලුවන්..
ඔය ටික තමා ඔය දෙකේ තියෙන වෙනස්කම්..🔥
⭕️2027 Main Revision
t.me/Ushan_Gunasekara2026
#එන්න_විඳින්න_දිනන්න
උෂාන් ගුණසේකර
3 days ago | [YT] | 42
View 2 replies
Ushan Gunasekara - Chemistry
ඔන්න ලමායී අපේ GRAND වැඩපිළිවෙළ ⭐️
⭕️2027 Main Revision
t.me/Ushan_Gunasekara2026
💡2027 Chemistry Revision💡
පරමාණුක ව්යුහයේ ඉදන් කර්මාන්ත පරිසර දක්වා සියලුම ඒකක ආවරණය
📌Phase 01 (September - December)
✔️පරමාණුක ව්යුහය
✔️ව්යුහය සහ බන්ධන
✔️රසායනික ගණනය
✔️Redox
✔️වායු (Only Online)
✔️Inorganic යන ඒකක ආවරණය
✔️Level 01 Papers ලිවීම..
✔️Inorganic Camp එකෙන් පළමු අදියර නිමාව
📌Phase 02 (January - April)
✔️චාලක රසායනය
✔️සමතුලිතතාව
✔️Ksp
✔️Organic යන ඒකක ආවරණය
(pH ආරම්භය සහ මැදකට වෙනකන් පාඩම යනවා..)
✔️ශක්ති විද්යාව (Only Online )
✔️Level 02 Papers ලිවීම..
✔️ChemPhy Camp එකෙන් දෙවන අදියර නිමාව
📌Phase 03 (April - July)
✔️pH
✔️විද්යුත් රසායනය
✔️කලාප සමතුලිතතාව
✔️කර්මාන්ත රසායනය
✔️පරිසර දූෂණය
✔️Grand Final Revision
✔️Final Papers සහ Target Exam Papers ලිවීම..
✔️Grand Seminar Series එක සමගින් 2027 නිමාව
මේවා ලමයි නිකන්ම නිකන් plan හෝ ඔයාලව ගෙන්නගත්තට පස්සේ ඔහේ හිතෙන හිතෙන විදියට කරන plans නෙවෙයි.. කියන දේ අකුරටම කරන Plans💯
🔴සිලබස් එකෙන්ම වායු සහ ශක්ති විද්යාව විතරක් සම්පූර්ණයෙන්ම Online යන්න වෙන්නේ Time balance කරන්න සහ වැඩි ප්රශ්න ප්රමාණයක් කරන්න..
🔴හැම පාඩමකටම අදාලව Special Training Books හරහා අලුත් ප්රශ්න සහ 2000 අවුරුද්දේ ඉදන් සියලුම විභාග ප්රශ්න කරනවා..
(recordings හෝ වෙනත් ලමයෙක්/ගුරුවරයෙක් දාලා නෙවෙයි..
පන්තියේදී කරන්න පුලුවන් උපරිමයකට ප්රශ්න සාකච්ඡා කරලා වෙනම දවසක රෑට - Special Training Night (STN) ඉතිරි ප්රශ්න සාකච්ඡාව සිදුවෙන්නේ..)
🔴පන්ති තියෙන හැමදවසකම Weekly Paper එකක් ලියලා පන්තියේදිම සාකච්ඡා වෙනවා..
ඔය ටික තමා ලමායී අපේ 2027 Chemistry Revision එකේ වැඩපිළිවෙළ 🔥
Physics එකෙන් හම්බෙමු..
ජය වේවා..✨
4 days ago | [YT] | 78
View 5 replies
Ushan Gunasekara - Chemistry
ලමායී...‼️
අද තමා අලුත් වැඩේට පලවෙනිම අඩිය තියන්නේ... 😇
එහෙනන් අද රෑ 7.30ට යාලුවොත් එක්කම සම්බන්ධ වෙලා
මේ සැරේ මුල ඉඳන්ම හරියට වැඩ ටික කරගමූ...🤝
2026 උන වැරදි 2027ට ගෙනියන්නෙ නැතුව
වැඩ කරන plan එක හදාගමූ...⚡️
ජය වේවා!!!☘️
1 week ago | [YT] | 91
View 2 replies
Ushan Gunasekara - Chemistry
ලමායී..
එහෙනම් හෙට තමා දවස..🔥
හෙට,
✔️අපේ වැඩපිළිවෙළ
✔️ඔයා කොහොමද වැඩ කරන්න ඕනි..
✔️එක එක මට්ටම් වල ඉන්න ලමයි වැඩ කරන්න ඕනි කොහොමද?
✔️Papers ලියන්න ඕනි කොහොමද?
✔️එක එක Subjects වල වැඩ කරන්නේ කොහොමද?
විදියට ඔයා දැනගන්නම ඕනි දේවල් හැමදේම අපි හෙට කතා කරමු..⚡️
▶️හෙට
Ushan Gunasekara YouTube නාලිකාව හරහා
7.30 සජීවීව..
යාලුවොන්ටත් පණිවිඩය share කරලා වැඩේට Set වෙමු..
ජය වේවා..✨
⭕️2027 Main Channel
t.me/Ushan_Gunasekara2026
1 week ago | [YT] | 52
View 0 replies
Ushan Gunasekara - Chemistry
අපේ ලමයි කියන කතා -01
මේ තියෙන්නේ අපේ ලමයි සහ අපි වටේ එකතු වෙන ලමයි කියපු දේවල් කිහිපයක්..🔥
අද කාලේ හොයාගන්න අමාරු ගුණාත්මක බවින් වැඩි දේවල්.. ඔයාලා එහෙම දෙයක් හොයාගත්ත නිසා ඒක මගහැරගන්න එපා..💯
ඉරණම වෙනස් කරන ගමන පටන් ගන්න තව සතියයි තියෙන්නේ..📈
ජය වේවා..✨
⭕️2027 Main Revision
t.me/Ushan_Gunasekara2026
1 week ago | [YT] | 88
View 2 replies
Load more