මම financial advisor කෙනෙක් නොවේ. මෙහිදී මගේ අද්දැකීම් ඔබ සමග බෙදා ගැනීම පමණක් සිදු කරයි. ඔබ මේවා මගින් සිදු කරන සියලු දේ පිළිබද වගකීම ඔබ දරාගත යුතුයි. මේ සියලු දේ අධ්යාපනය සදහාම පමණයි.
මගේ group තුල කිසිදු කිසිදු ආකාරයක USDT Buy කිරීමක් හෝ Sell කිරීමක් නොකෙරයි.
මගේ නමින් ඔබට කිසිදු අවස්ථාවක Privet Massege නොදමයි. එවැනි සිදුවීම සිදුඋව හොත් තහවුරු කරගැනීම සදහා Group එකේ admin වෙත reply කරන්න.
ඔබේ මුදල් නොහදුනන කිසි කෙනෙකු වෙත යවන්න එපා.
My phone number - 076 545 0055
Shared 4 months ago
59 views
Shared 4 months ago
25 views
Shared 4 months ago
15 views
Shared 4 months ago
45 views
Shared 4 months ago
82 views