This channel is for the news of Share Market Nepal for providing correct information.
Spreading financial awareness through this channel is main motive.
All Share market News, happening, current economic news, corporate actions are the main coverage of this channel


#nepalsharemarket, #dividend, #nepse, #sharemarket,#sharebazar,#nepalstockexchnage, #sharemarketnews
#investment,#dividendinvesting,#nepalisharebazar,#bank,#microfinance,#dividendannouncement,#pujibazar, #stockmarket,#share,#sharebazarnepal,#sharebazarnews,#sharenews,#sharebazarnepaltoday, #sharebazaripo,#sharebazarinformation,#sharebazarcase,
#stockmarketinnepali
#lagani
#fundamentalanaylsis
#technicalanalysis,
#stockmarketinnepal,
#aboutstockmarketinnepal,
#sharemanch
#sharemunch,
#nepalisharemarket,
#learnsharemarket
#nepalsharemarketnews,
#nepalisharebazar,
#sharemarketinnepal,
#meroshare
#dmat
#dmatinnepal
#Nepalmarket
#onlinetrading,
#nepalsharemarketlatestnews,
#nepalsharemarketonl
#


Share Manch

“सस्तो शेयर भनेको १० रुपैयाँ पाउँदैमा सस्तो हुने होइन रहेछ, रामबहादुर!”
शनिबारको घाम ताप्दै बानेश्वरको एउटा सानो चियापसलमा गफिँदै थिए—जापानबाट हालै फर्केका दिनेश र शेयर बजारमा भर्खरै छिरेका उनका छिमेकी काका रामबहादुर।
रामबहादुरले आफ्नो फोनको डिस्प्ले देखाउँदै बडो फुर्तिसाथ भने, “हेर दिनेश, मैले त दुईवटा कम्पनीको शेयर रोजेको छु। एउटा कम्पनी ‘A’ को शेयर मूल्य जम्मा १५० रुपैयाँ छ। अर्को कम्पनी ‘B’ को चाहिँ १५०० रुपैयाँ छ। १५० रुपैयाँ त कति सस्तो! म त सबै पैसा कम्पनी 'A' मै हाल्छु।”
दिनेशले चियाको चुस्की लिँदै मुस्कुराएर सोधे, “राम काका, आलु किन्दा किलोको हिसाब हेर्नुहुन्छ कि १० रुपैयाँमा कतिवटा आलु आयो भनेर गन्नुहुन्छ?”
रामबहादुर अलि अलमलिए, “कस्तो कुरा गरेको दिनेश? किलोको भाउ र गुणस्तर हेरेर पो किनिन्छ त!”
“हो, शेयर बजारमा पनि कम्पनीको मूल्य (Price) मात्र हेरेर किन्नु भनेको आलुको गन्ती मात्र हेर्नु जस्तै हो,” दिनेशले स्पष्ट पार्दै भने, “शेयर सस्तो छ कि महँगो भनेर थाहा पाउन त PE Ratio (Price to Earnings Ratio) हेर्नुपर्छ।”
PE Ratio भनेको के हो?
दिनेशले खल्तीबाट एउटा कापी र कलम निकालेर काकालाई सम्झाउन थाले:
PE Ratio = शेयरको बजार मूल्य (Price) ÷ कम्पनीको प्रतिशेयर आम्दानी (EPS)
“काका, यसको सरल अर्थ हो—कम्पनीले कमाउने १ रुपैयाँ नाफाका लागि तपाईँ बजारमा कति रुपैयाँ तिर्न तयार हुनुहुन्छ?”
रामबहादुर अझै अलमलमा परे, “अलि गणितीय भयो दिनेश, अलि सजिलरी बुझाइदेउ न!”
एउटा वास्तविक उदाहरण
दिनेशले कापीमा दुवै कम्पनीको हिसाब लेखेर देखाए:
कम्पनी A:
* शेयरको मूल्य (Price): रु. १५०
* प्रतिशेयर वार्षिक नाफा (EPS): रु. ५
* PE Ratio: 150 \div 5 = \mathbf{30}
> अर्थ: कम्पनी A ले कमाउने १ रुपैयाँ नाफाका लागि तपाईँ ३० रुपैयाँ तिरिरहनुभएको छ।
>
कम्पनी B:
* शेयरको मूल्य (Price): रु. १५००
* प्रतिशेयर वार्षिक नाफा (EPS): रु. १००
* PE Ratio: 1500 \div 100 = \mathbf{15}
> अर्थ: कम्पनी B ले कमाउने १ रुपैयाँ नाफाका लागि तपाईँ जम्मा १५ रुपैयाँ मात्र तिरिरहनुभएको छ।
>
रामबहादुरको आँखा खुल्यो!
कापीको हिसाब हेर्ने बित्तिकै रामबहादुर झस्किए, “अरे! १५० रुपैयाँ परेको कम्पनी 'A' को शेयर त वास्तवमा महँगो पो रहेछ! किनकि त्यसले नाफा त जम्मा ५ रुपैयाँ मात्र कमाउँदो रहेछ।”
“हो काका!” दिनेशले थपे, “कम्पनी 'B' को शेयर मूल्य १५०० रुपैयाँ देखिए पनि त्यसको नाफा कमाउने क्षमता उच्च छ। त्यसैले PE Ratio कम भएको कम्पनी 'B' नै तुलनात्मक रूपमा सस्तो र सुरक्षित मानिन्छ।”
ध्यान दिनुपर्ने कुरा
दिनेशले काकालाई चेतावनी दिँदै भने, “तर काका, PE Ratio कम हुँदैमा अन्धाधुन्ध लगानी गर्नुहुँदैन। कहिलेकाहीँ टाट पल्टिन लागेका खराब कम्पनीको PE Ratio पनि कम देखिन सक्छ। त्यसैले PE Ratio लाई सधैँ सोही क्षेत्रका (Same Sector) अन्य कम्पनीहरूसँग तुलना गरेर मात्र निर्णय लिनुपर्छ।”
रामबहादुरले आफ्नो फोनको क्याल्कुलेटर खोले र भने, “ओहो, मैले त अहिलेसम्म मूल्य मात्र हेरेर कति शेयर महँगोमा किनेछु! अबदेखि त पहिले PE Ratio हिसाब गर्छु, अनि मात्र शेयर किन्छु।”
आजको सिकाइ:
शेयरको बजार मूल्य (Price) ले मात्र कम्पनी सस्तो वा महँगो छ भनेर बताउँदैन। सधैँ कम्पनीको प्रतिशेयर आम्दानी (EPS) सँग मूल्य तुलना गरेर PE Ratio हेर्ने बानी बसाल्नुहोस्।
तपाईँको विचार:
के तपाईँ पनि शेयर किन्दा मूल्य (Price) मात्र हेर्ने गर्नुहुन्थ्यो कि PE Ratio पनि हिसाब गर्नुहुन्थ्यो? तल कमेन्टमा आफ्नो अनुभव सेयर गर्नुहोस्!

#peratio #financialeducation #sharemarket #nepse

1 day ago | [YT] | 2

Share Manch

What is stock ??

2 weeks ago | [YT] | 1

Share Manch

कति बेला लगानी गर्ने Warren Buffet को भनाई थाहा पाउनुहोस #warrenbuffet #investment #stockmarket

4 months ago (edited) | [YT] | 2

Share Manch

Everest Color Limited IPO for foreign employment Employment
#everestcolor #ipo #ipoudate #ipo #iponews
#everestcolouripo

4 months ago | [YT] | 1

Share Manch

सम्पूर्ण दर्शक महानुभाब हरु लाई धेरै धेरै धन्यवाद
यो channel लाई 1000 subscribers पुरा गरि दिनु भएको मा
आगामी दिन मा हामी अझ शशक्त ढंग ले प्रस्तुत हुनेछौ
धन्यवाद
‪@sharemanch‬

2 years ago | [YT] | 2

Share Manch

Quote on Money

#Money
#sharemanch

3 years ago | [YT] | 5