Aruna and Dillini

Hi Everyone. Welcome to our you tube channel.

We are Sri Lankan couple who love to travel ✈ and foods 🍕🍔🍷. So, on our channel you will find out our travel vlogs, food vlogs, and life style videos.

Click on the subscribe button and also click the bell button so you do not miss anything.
Stay tuned for more upcoming videos. Join the journey.

We love you all.❤❤❤
Aruna and Dilini. 😍😍


Aruna and Dillini

"රටක් ආදරේ කරන අපේ නිහතමානී Harindra Jayalal අයියා ඩුබායි අහසයට හමූවූ ඒ සොදූරූ මොහොත ❤️🙏"
‪@HarindraJayalal‬
.
.
.
.
.
.
.
#arunaanddilini #harindrajayalal #dubaisrilankan #viral

3 weeks ago | [YT] | 109

Aruna and Dillini

ඩුබායි වල නොමිලේ බලන්න යන්න පුලුවන් සුපිරි තැනකට යමූද??..🥰🏝

අද අපී ඔයාලාව එක්කගෙන යන්න bluewaters island 🥰🏝එහෙමත් නැත්නම් මිනිසා විසින් කෘතිමව හදපු island එකක්. ඒත් මෙතන view එකනම් ගොඩක් ලස්සනයි. ඒ නිසා ගොඩක් අය මෙතනට එනවා. එක පැත්තකින් 🌊ලස්සන මුහුද (JBR Beach🏖️ )වගේම අනිත් පැත්තෙන් අලංකාර building අපිට පේනවා. මෙතන Restaurant ගොඩක් තියෙනවා. ඒ වගේම වාර්ෂිකව මෙතනට ගොඩක් සංචාරකයන් ඇදී එන්නේ මේ තියෙන අමුතු ලස්සන නිසා.
ඒ වගේම මෙතන තියනවා Ain Dubai . ඒක තමයී ලෝකේ ලොකුම Observation wheel එක.

ඒක නෙවෙයි පාළම උඩදී අයිනට ගිහින් photo ගද්දී පරිස්සමෙන් හොදේ😃😃, හුළග වැඩී නිසා Phone එක බිම වැටෙන්න පුලුවන් ..

ඩුබායි ලස්සනම රෑට කියලා කතාවක් තියෙනවානේ, ඇත්තටම පවුලේ ආදරණීයන් එක්ක, එහෙමත් නැත්නම් යාලූවෝ සෙට් එකක් එක්ක යන්න මරූ තැන..

සම්පුර්ණ විඩියෝ එක පළවෙනි comment එකේ,ඒ වගේම මේ වගේ අලුත් දේවල් බලන්න Aruna and Dilini අපිව Follow කරලා තියාගන්න .❤️🥰

තවත් අලුත් තැනකින් හම්බෙමු
ජය වේවා!!!
.
.
.
.
.
.
#arunaanddilini #bluewaterislanddubai #dubaisrilankan #viral

1 month ago | [YT] | 194

Aruna and Dillini

අපේ දේ අගයමු❤️🇱🇰

1 month ago | [YT] | 3

Aruna and Dillini

“ගමනක් යන්න ලෑස්ති උනාම අපි දෙන්නා ගහන Photo 👩‍❤️‍👨📸”
මේ ටික ගන්න වෙලාව වෙනකොට ,හවස 6ත් පහුවෙලා.මේ දවස්වල ඩුබායි අපිට රෑ වෙන්නේ ටිකක් රෑ වෙලා..🌞
ඒත් එළියට ගියාම තියෙන්නේ පට්ට රස්නයක්,දිලිනීට උදේම පොරොන්දුවක් උනා මම ඩුබායි පොරොන්දු පාළමට එක්කගෙන යනවා කියලා.
රස්නේ , රෑ කියලා නොබලා ආදරේදී දුන් පොරොන්දු ඒ විදියටම රකින්න ඕන නිසා අපි ඔන්න බැස්සා එලියට..☺️🤫
රෑ වෙන්න කලින් Photo ටිකක් ගහලා තියාගත්තාම කෝකටත් හොදයීනේ.ඒ නිසා ගේ ගාවම Photo ගහලා අපි පිටත් උනා..🥰❤️"
.
.
.
.
.
#arunaanddilini #dubaisrilankans #viral #couple

1 month ago | [YT] | 79

Aruna and Dillini

දූපතේ වීඩියෝ එක මෙතනින් බලන්න ❤️👍https://youtu.be/WXs3wwF1TWc?si=vjpMz...
“අපී මේ photo ටික ගත්තේ කාන්තාරයක් මැද්දේ මුහුද අයිනේ දූපතක් ළග කිව්වොත් ඔයා විශ්වාස කරනවාද..?? 🏝️📸

අපි ගිය සති අන්තයේ ඩුබායි ඉදන් පිටත් උනා Snoopy Island එක ළගට , අපේ ගෙදර ඉදන් දුර කිලෝ මිටර් 171 ක්,
අපි හවස 4.30 වගේ එතනට ළගා උනා. එදා රෑ අපේ නවාතැන උනේ Sandy Beach Hotel & Resort හරීම වෙනස් නිස්කලංක තැනක්..🥰☺️

එතනට ගියාම එකපාරටම දැනුනේ ලංකාවට ගියා වගේ හැගීමක්, වටේම මුහුද, ඇතීන් වළාකුළු ගැවීලා යන ගල් කදූ , සත්තමයී වෙනම හැගීමක්.🥰🥹

අපි බබාත් එක්ක යන නිසා නිසා නිතරම බලන්නේ water park තියෙන තැන්. මෙතනත් ඒ වගේ තැනක්, ඔයා අපේ කලින් වීඩියෝ එක බැලුවානම් දන්නවනේ ගෙදර යමූ කිව්වාම Revon කරපූ දේ..🙉🙄

ඊටත් වඩා හරී සන්තෝෂයී,යන හැමතැනකම ඉන්නේ ලංකාවේ අපේ ආදරණීය මල්ලීලා ගොඩක් අපි ගැන හොයලා බැලුවා, ඒ හැමෝටම ස්තුතියී ❤️🙏

ඔයාලා Winter එක කාලේට යනවනම්, ඔයාට ඇවිදගෙන උනත් ඒ දූපතට යන්න පුලුවන් ,කැස්බෑවෝ , මුහුද මාලූ, 🐠🦈🐢කොරල් පර බලන්න පුලුවන් ලස්සන තැනක්.හරීයටම නිකන් ලංකාවේ අපේ හික්කඩුව වගේ..

කවදාවත් අමතක නොවන සුන්දර අත්දැකීමක් ..🥰🥹

වෙනස් විදියේ අත්දැකීමක් ගන්න කැමතී ඔයාටත් දවසක යන්න නියම තැනක්. ඉතින් මේ ගැන සම්පූර්ණ වීඩියෝ එක තියෙනවා Aruna and Dilini අපේ YouTube චැනල් එකේ, වීඩියෝ එක බලලා ඔයාලාට දැනුන දේ පහළින් comment කරන් යන්න..❤️🥰

තවත් අලුත් තැනකින් හම්බෙමු !!
(Aruna and Diliniව Follow කරලා තියාගන්න..)”
.
.
.
.
.
.
#arunaanddilini #dubaisrilankan #viral #sandybeach #dibbafujairah

2 months ago | [YT] | 273

Aruna and Dillini

දවසක ඔයා යන්නම ඕන තැනක්❤️❤️❤️

2 months ago | [YT] | 3

Aruna and Dillini

ඩුබායි චොකලට් 🍫🍫🍫🍫🍫

2 months ago | [YT] | 7

Aruna and Dillini

කාන්තාරයක් මැද සැගවුණු නිම්නයේ වීඩියෝ එක මෙතනින් බලන්න ❤️👍https://youtu.be/ZR72JFWMJIs?si=N_gmY...
විසා පාස්පෝට් නැතුව රටකින් තවත් රටකට යන්න පුලුවන්ද..??.🙄🚗

අද අපි ඔයාලාව එක්කගෙන යන්නේ කාන්තාරයක් මැද තියෙන සැගවුණු නිම්නයන් බලන්න.. 🌴🥰

මේ තමයී UAE බෝඩරේ තියෙන ඕමාන් රටේ Madha කියන පිටිසර ගම.
අපේ ඩුබායි ගෙදර ඉදන් මෙතනට දුර කීලෝ මීටර් 167ක් ..මේ දවස්වල පැලෙන්න එලියේ රස්නෙයීනේ, මේ වගේ කාලේට මේ වගේ ස්වාභාවික වතුරක බැහැලා ඉන්න තිබුනානම් කොහොමත් සුපිරිනේ..❤️🥰
අපි ගියේ මැයී මාසේ 23 වෙනි සෙනසුරාදා එදානම් නියමේට වතුර තිබුනා .
අපි short වීඩියෝ ගොඩක් අරගෙන ආවා මේ ගමන ගැන , අපේ වීඩියෝ වලින් පස්සේ එතනට ගොඩක් අය ගිහින් තිබුනා ,සමහරු මැසේජ් දාලා කිව්වා ඊළග සතියේ එතන පුංචී ලංකාවක් වගේ කියලා ❤️🤭
(නිහතමානීව අගය කරපූ ඔයාලා ඔක්කෝටම ස්තුතියී ..!!)

එළියේ රස්නේ නිසා , හවස 5ට වගේ මරූ වතුරේ බැහැලා ඉන්න , නැත්නම් උදේ පාන්දරත් මරූ.
අපි එදා රෑ එතන නවතින්න තීරණය කලා ,ඔයාලාට පුලුවන් කැමතිනම් එයාලාගේ කාමර ගන්න , එහෙම නැත්නම් වාහනයකට ඩිරාම් 20ක් ගෙවලා ඇතුල් වෙලා ඔයාලාට කැමති විදියට නිදහසේ කල්ගත කරන්න.
අපිනම් කාමරයක් ගත්තා , ටිකක් Rest කරලා හවස 5 වගේ වතුර පැත්තට අවා , ෂා කියලා වැඩක් නෑ ඒකනම් මාර අත්දැකීමක් ❤️😄
වටේම ගල් කදු පන්තී වලීන් වට වෙලා, සුළගක් එක්ක , වතුරේ බැහලා ඉද්දී ඉතින් හිතාගන්නකෝ ඒ Feel එක..
Revonවනම් වතුරට දැම්මාට පස්සේ ගොඩ ඉතින් ගන්නවා බොරූ 😃😃

ඔයාලාට පුලුවන් ඒ ගග අයිනේ නාන ගමන් රෑට නැවතිලා BBQ🔥🍗දාන්න..නිදහසේ කල්ගත කරන්න( හැබැයී මොන දේ කරත් පරිසරයේ සුන්දරත්වය ඒ වීදීයටම තියලා පරිස්සමට එන්න හොදේ😃😃)

පළවෙනි දවස රෑ ගතකරලා , අපි ඊළග දවසේ උදේ පාන්දර ගමේ පොඩී රවුමක් දැම්මා, පාර අයින දිගටම අඹ, ගස්ලබූ , නාරං පිරුණු පළතුරු වතු හැමතැනම,🥭🍋, හරීම නිස්කලංක පරිසරයක්, පිටිසර ගමක්,
සමහර තැන් වල ඇවිදින කොට අපිට ගොඩක් ලංකාවත් මතක් උනා..

වීසා පාස්පෝට් අවශ්‍ය නැති උනත් වැඩී පරිස්සමට දුර ගමනක් යද්දී ළග තියාගන්න හොදේ, මොනවා උනත් අපි ඇතුල් වෙනේ ඕමාන් රටට.. (ඒ කියන්නේ රටක් ඇතුලේ රටක් පුදුමයී නේද..??

ඉතින් මේ ගැන සම්පූර්ණ වීඩියෝ එක තියෙනවා Aruna and Dilini අපේ YouTube චැනල් එකේ බලන්න🥰🥰

Al Sadah Picnic Point, Madha Oman ගියපූ අය ඔයාලාගේ අත්දැකීමත් පහළින් comment කරන් යන්න තව කෙනෙක්ට වැදගත් වේවී..

මේ වගේ තවත් සැගවුණු නිම්නයකින් හම්බෙනකම් Aruna and Dilini අපිව Follow කරලා තියාගන්න ..!!
.
.
.
.
.
.
#arunaanddilini #dubaisrilankan #viral #travelvlog

2 months ago | [YT] | 63

Aruna and Dillini

විශ්වාස කරන්න පුලුවන්ද...??🙄❤️

2 months ago | [YT] | 4

Aruna and Dillini

අබුඩාබී ගෙදරට ඕන හැමදේම තියෙන shop එකේ වීඩියෝ එක මෙතනින් බලන්න ❤️👍https://youtu.be/qx1Ui3sWQ2M?si=qU8Z2...
අපී මේ Photo ටික ගත්තේ අබුඩාබී වල Red star Gifts එකේ වීඩියෝ එකට ගියපු වේලාවේ❤️🎥
මැදපෙරදිග තියෙන ප්‍රශ්න එක්ක හැමදේම මිල ගනන් වැඩි වෙද්දී , ගේමක් ගහන්න රට ආපූ අපී හැමෝම හොයන්නේ වැයකරන ඩිරාම් 1ක් හරී ඉතිරි කරන්න.
ඔයාලා අපේ වීඩියෝ බලනවනම් දන්නවනේ අපි ඩිරාම් 1ක හරී ඉතිරි කරන කෙනෙක්ට ,එහෙම නැත්නම් නිවාඩු යන කෙනෙක්ට , ඩුබායි ඇවිදින්න එන කෙනෙක්ට වැදගත් වෙන විදියට ,හැම සතියේම Dubai, Sharjah . Ajman වල අඩුවට බඩු ගන්න පුලුවන් තැන් (UAE හොදම supermarket/Hypermarket )ගොඩක් පෙන්නවා,

ඉතින් ගොඩක් අය අපෙන් ඇහුවා Abu Dhabi එන්නේ නැද්ද කියලා මේත් ඒ වගේ ගියපු ගමනක් 🥰🥰

Red star Gifts කියන්නේ ගෙදරට ඕන හැමදේම ඉතාමත් අඩුවට ගන්න පුලුවන් තැනක් විතරක් නෙවෙයි තෝරලා ඉවර කරන්න බැරී තරම් ලොකු collection එකක්..
මේ ගැන සම්පූර්ණ වීඩියෝ එක බලන්න Aruna and Dilini අපේ YouTube චැනල් එකට එන්න..🥰🥰
(අබුඩාබී Red star බලන්නකෝ කොච්චර ලොකුද කියලා ..😄😄)

මේ වගේ රටක ජාත්‍යන්තර තරගකාරීත්වය එක්ක අපේ මව් භාෂාවෙන් මේ දේවල් මේ වගේ රටක කරන් යද්දී ශ්‍රී ලාංකිකයන් විදියට අපිට දැනෙන්නේ නිහතමානී සතුටක්.. 🇱🇰💪
ගොඩක් අය අපි කරන දේ ගැන නිහතමානීව අගය කරනවා වගේම අපිව දිරිගන්වනවනවා ඉතින් ඔයාලා ඔක්කෝටම ගොඩක් ස්තුතියී ..❤️🙏

Aruna and Dilini හැමදාමත් කෙනෙක්ට වැදගත් වන හොදම දේ හරි විදියට අරගෙන එනවා ..(follow කරලා තියාගන්න)

තමන්ගේ පාඩූවේ ගේමක් ගහන හීන වෙනුවෙන් මහන්සී වෙලා වැඩ කරන අපේ උන් ඔක්කෝටම දවසක උතුරන්න..හරියන්න ඕනේ..❤️🙏

රැදී සිටින්න,ස්තුතියී !!
(Aruna and Dilini )
.
.
.
.
.
#arunaanddilini #dubaisrilankans #abudhabi #shopping

2 months ago | [YT] | 24