Travel with Uma_SL
අපේ අම්මට ජිවිතේ තිබ්බ කරදර එක්ක බලද්දි අපේ අම්මට ඇත්තටම පිහිට වුණේ Calista Rohini Santha මිසුයි Lanka Santha සර්.අම්මා වඩේ හදල හෙම්බත් වෙලා හිටපු කාලෙක අම්මා ලණු අඹරන්න උදාරලංකා එකට ගියා.අම්මා ඉස්කොලෙ කාලෙ හොඳට ඉගෙන ගෙන තියනව කියල කවුදෝ කියපු නිසා ලනු අඹරන්න ගියපු අම්මව රෝහිනි මිස් උදාරලංකා එකේ ඔෆිස් එකේ වැඩට ගත්තා. ඒ තමයි අපේ පවුලට ටික ටික හරි සැනසීම ලැබෙන්න පටන් ගත්ත මුල්ම දේ... ඉන්න ගෙදරක් තිබුනෙ නැති හින්දා රෝහිනි මිස් කිව්වා ටැකෑවෙ වත්තෙ මුරකාර කෙනෙක්ට නවතින්න හදපු ගෙදරක් තියනවා ඒකේ නවතින්න කිව්වා. මල්ලි ලා දෙන්නයි නංගි එක්ක එහෙ නතර වුණා. එත්කොට මල්ලිලා දෙන්න හරි ම පුංචි.... ලංකා සර් අදටත් මතක් කරනවා "දවසක් වත්තට එද්දි ජංගි කොට දෙකකුත් ගහගෙන යුරේනුයි අකලංකයි ලොකු බයිසිකලයක් පදින්න ඔට්ටු වෙනවා. මට මතක් වුණේම මගෙ නැති වුණ මල්ලි ජගත්වයි මාවයි" කියල සර් අදටත් හැමතැනදිම මතක් කරනවා.ඒත් ටික කාලෙකින් අම්මට ජොබ් එකෙන් අයින් වෙන්න වුණා... අම්මලා වත්තෙ ගෙදරින් අයින් වෙලා ආයෙ පුරුදු තැනටම යන්න වුණා... ගෙදර ප්රශ්න නිසාලොකු මල්ලි O/L ලියද්දි එයාට පාඩම් කරන්න තැනක් තිබුණේ නෑ. ගෙදර පාඩම් කරගන්න විදිහක් නෑ. ඒ පාර අම්මගෙ අයියා, ලොකු මාමයි නැන්දයි ලොකු මල්ලිව එයාලගෙ ගෙදර තියාගෙන කන්න බොන්න හැමදේම දීලා බලාගත්තා. මල්ලි A8 ක් අරන් O/L පාස් වුණා..... හැමදාම තැන තැන ඉන්න නිසා අම්මා ආයෙමත් වඩේ බඳින රස්සාව පටන් අරන් පොඩි සමිතියකින් ණයක් අරන් කාමර දෙකක් එක්ක බිත්ති බැඳලා වහලෙ ගහල අපේම කියල ගෙදරක් හදාගත්තා...වඩේ බැද බැද ඉදපු අම්ම දවසක් හෙට්ටිපොල වැව උඩින් ටවුන් එකට යන වෙලාවක ලංකා සර්වයි රෝහිනි මිස්වයි අහම්බෙන් හම්බෙලා විස්තර කතා කරලා ආයෙමත් අම්මට ඔෆිස් එකේ වැඩට එන්න කියල කිව්වා. එත්කොට මම කැළණි කැම්පස් එකේ. ලොකු මල්ලි උසස් පෙළට පාඩම් කරන කාලෙ ගඩොල් වලින් බැඳලා කපරාරු කරලවත් නොතිබ්බා අලුත් ගෙදර ට කරන්ට් එක ගන්න අම්මට සල්ලි තිබුනේ නෑ. ඒ පාර මල්ලිට විභගෙට පාඩම් කරන්න තියන හින්ද ආයෙමත් මිසුයි සරුයි ටැකෑව වත්තෙ ගෙදර ඉන්න ඉඩ දුන්නා. ලොකු මල්ලි පාඩම් කරේ ඒ ලස්සන පුංචි ගෙදර ඉදන්.....A/L කරන කොල්ලෙක් කියන්නෙ ඒ වයස හරි වෙනස්.....ඒ කාලෙට තමයි ලස්සනට අදින්න හිතෙන්නෙFashion කරන්න හිතෙන්නෙ.🕺ඒත් ලොකු මල්ලි හැම තිස්සෙම අම්මට ඒ දේවල් කරන්න බැරි බව දැනන් හිටියා.....මම A/L කරන කාලෙ ලස්සනට ඇදලා අලුත් fashion කරල ක්ලාස් ගියේ. ඒ මම කිරි අම්ම ළඟ හිටපු නිසා.... ඒත් ලොකු මල්ලි A/L ක්ලාස් ගියේ කටු ගහපු බාටා දාගෙන.ඉස්සර මල්ලිලාට අනෙක් අය ඇදපු ඇදුම් හම්බෙනවා. මට තාම මතකයි මල්ලිගෙ යාලුවෙක් එයාට සයිස් මදි නිස ටිකක් ඇදල අයින් කරපු ඇදුම් සෙට් එකක් ලොකු මල්ලිට දුන්නා... මල්ලි ඒ ඇදුම් සෑහෙන කල් ඇන්දා.. ඒ ඇදුම් කවදාවත් අදින්න බෑ කියල ලොකු මල්ලි පංති නොගිහින් හිටියෙ ණෑ. වෙන අයගෙ ඇදුම් ඇදන් එයා A/L class ගියේ. අඩුම ගානෙ කලිසමට දාන්න බෙල්ට් එකක් අරන් දෙන්න කියලවත් අඬල නෑ එයා. මම අනන්තවත් දැකල තියනව මල්ලි කලිසමට පටියක් බැඳන් ඒක වැහෙන්න දිග ශර්ට් එකක් ඇදලා පංති යනවා.... ළමයි හැමෝම ලස්සන බෑග් අරන් එද්දි මල්ලි ක්ලාස් අරන් ගියෙ ඉස්කෝලෙ බැජ් එක ගහපු කලු බෑග් එක......ඒ වයසෙ කොල්ලෙක් එහෙම කරයි කියල දැන් හිතන්නවත් බැරි තරම්. මල්ලිලා දෙන්නම ක්රිකට් ගහන්න ආසයි. අම්මා පුල්වන් විදිහට චූටි මල්ලිව ක්රිකට් වලට යැව්වා. ඒත් අඩුපාඩු ගොඩක් මැද්දෙ. එයා ඉස්කෝලේ ක්රිකට් ටීම් එකේ කැප්ටන් වෙලත් හිටියා. ඒත් සල්ලි ප්රශ්න නිසා ඒකත් අතරමඟ නතර කරන්න වුණා. ලොකු මල්ලි කොච්චර ක්රිකට් ගහන්න ආස වුණත් එයා කවදාවත් අම්මට කිව්වෙ නෑ එයාට ක්රිකට් ගහන්න යන්න ඕන කියල . එයා චුටි වුනත් දැනන් හිටියා අම්මා චුටි මල්ලිගෙ ක්රිකට් බඩු අරන් දෙන්නෙත් අමාරුවෙන් කියල .... අන්තිමට ලොකු මල්ලි හොඳ රෑන්ක් එකක් එක්ක කැම්පස් පාස් වුණා.... දෛවය කොච්චර ලස්සනට මේ දේවල් ලියනවද කියන්නෙ මායි ලොකු මල්ලි දෙන්නම ශිෂ්වත්ව පාස් වෙලා එක ඉස්කෝලෙට ආවා.. පස්සෙ දෙන්නම කොමස් කරා. දෙන්නම කැළණි කැම්පස් තේරුනා. දෙන්නම Management faculty එකේ...... 🥹❤️ලොකු මල්ලි ඇතුළෙ ඉන්න ඇත්තම දක්ශයා එළියට එන්න පටන් ගත්තෙ අපි සුනිල් සාන්ත සමාජයට බැඳුනට පස්සෙ. ලංකා සර් තමයි අපිව සුනිල් සාන්ත සමාජෙට එක්කරගෙන ආවෙ... සුනිල් සාන්ත සමාජය කියන්නෙ අපේ ජිවිත නොසෑගෙන්න වෙනස් කරපු තැන..... මම සුනිල් සාන්ත සමාජයේ ලේකම්, මල්ලි භාණ්ඩාගාරික .... මල්ලි ඒ වැඩ ගානට තිතට කරන බව වටේ ඉන්න හැමෝම දන්නවා....ලොකු මල්ලි ඇතුළෙ ලස්සන පිටපත් රචකයෙක් ඉන්නවා.... අපිට හිතාගන්නවත් බැරි ඇග කිළි පොලා යන අදහස් එයාගෙ පෑන් තුඩෙන් එළියට එනවා. පුල්වන් කෙනෙක් ඉන්නවනම් "වරෙන් හීන් සැරේ" ප්රසංගයක් ඇවිත් බලල යන්න. ලොකු මල්ලිගෙ ලිවීම කොච්චර හදවතට දැනෙනවද කියල දැනෙයි.... අපේ ජිවිත දැන් වෙනස් වෙලා......ලොකු මල්ලි අද ලොක්කෙක් වෙලා......චුටි මල්ලි ජපානේ.....නංගි ළඟදිම පේරාදෙණි කැම්පස් යන්න ඉන්නේ.....මමත් England වල Masters කරලා, UK LLB කරලා ඉන්න, ලාවට presenter රාජකාරියත් කරන කෙනෙක් 🫣අපිව හදන්න දාහක් දුක් විඳපු අම්මාව, කිරි අම්මව සතුටු කරන්න පුල්වන් වුණ එක තරම් තවත් දෙයක් ඇති කියල මම හිතන්නේ නෑ.... අම්මට ළඟට යාගන්න බැරි වුණ හැම හීනෙටම අපි කොහොමහරි ගිහින් අම්මට පෙන්නනවා......මේ ලියමන අවසන් කරන්න කලින් මේකට තව දෙයක් එකතු කරන්නම්....... "දරාගත්තා බොහොදෙවල් ගෙවා ආ මග ජිවිතේ ඉවසුවා මම මහමෙරක් දුක්මගෙ පණ උබලා නිසාකටු පඳුරු පිරි මාවතේ අපිඇවිද ආවත් මේ ලෙසේකොහොම ඒ මඟ ගෙවා ආවදපුදුම හිතුනා මට පුතේ....."මේක අපේ අම්මා ඊයෙ එවල තිබුණෙ, මමයි මල්ලිලා දෙන්නයි නංගි ඉන්න Family Whatsapp ගෲප් එකට. අපේ අම්මා කියන්නෙ කවදාවත් එයාගෙ දුක සතුට අපි එක්ක කියන, බෙදාගන්න කෙනෙක් නෙවෙයි.... එහෙව් කොට අම්මා මේක ටයිප් කරල දාලා තියෙනව දැක්කහම ඇත්තටම මට ගොඩක් ඇඬුනා..... 🥺❤️🩹චූටි කාලෙ කථික තරඟ වල මහ හයියෙන් කෑ ගහලා කතා පවත්තද්දි කියපු"ඉගෙනීම කටු අත්තක්.... එහි ඵලය මල් ඉත්තක්..."වැකිය ඇත්තටම ඇත්ත වෙයි කියල හීනෙකින්වත් හිතුවේ නෑ......✍️Uma K. KasthuriArachchi
2 weeks ago | [YT] | 11
View 3 replies
අපේ ගෙදර වැඩියෙන්ම දුක් වින්දෙ ලොකු මල්ලි......🥺 කැඩිච්ච බාට කෑලි දාගෙන,කවුරුහරි කෙනෙක් පාවිච්චි කරපු ශර්ට් එකක් කලිසමක් ඇදගෙන,බෙල්ට් එකක් නැති ලොකු කලිසමට රෙදි පටියක් බැඳගෙන,ක්ලාස් ගියපු පොඩි කොල්ලා.........ඒ දුක් විඳපු චූටි කොල්ලාව මං අද තමයි ලස්සනටම දැක්කෙ; කළු ලෝගුව දාගත්ත අපේ ගෙදර දෙවෙනි උපාධිධාරියා.... Tharindu A. Kasthuriarachchi👨🎓මේ කතාව අද කිව්වෙ නැත්තන් මට වෙන කියන්න දවසක් එන්නෙ නෑ... ප්රශ්න කරදර මැද්දෙ ඉගෙන ගන්න උනන්දුව ආසාව තියන ඕනම කෙනෙක්ට මේ කතාව motivation එකක් වෙන්න පුල්වන් කියල හිතලයි මෙහෙම ලියන්නෙ....අපේ ලොකු මල්ලි චූටි කාලෙ ඉදලම හරිම අහිංසකයි. මම, චූටි මල්ලි Yuren S Kasthuriarachchi, නංගි Amanda Kasthuriarachchi අපි තුන් දෙනාටම හොස්ස ළඟින් මැස්සො යන්න බැරි තරමට තද වෙන සීන් එකේ හිටියට 👹 ලොකු මල්ලි එදා දා ඉදන් පුදුම අහිංසකයි. අහිංසකකම කොච්චර ද කියනව නම් ඔලුව උස්සලා මූණවත් බලන් නෑ. මට අවුරුදු 22ක් 23ක් වෙන්කල් මට මතක ඇති කාලෙක මං ගෙදර අම්මා තාත්තා මල්ලිලා ළඟ නෙවෙයි ජීවත් වුණේ. මම හිටියෙ කිරි අම්මා ළඟ. ඒ නිසා ඉස්කොලෙ නිවාඩුවට මල්ලිලා කිරි අම්මලගෙ ගෙදර ආවොත් ඇරෙන්න මම එයාලා එක්ක වෙන අක්කල මල්ලිලා වගේ එකට ඉදල නැහැ. ඒ නිසා මං පොඩි කාලෙ මට සහෝදර කැක්කුම ආදරේ කියන එක තිබ්බෙ නෑ ලොකුවට . හැබැයි දැන් අපි හැමෝම ලොකුයි. අවුරුදු 20,21 පැන්නහම තේරෙනවා අපි අවුරුදු ගානක් ඈත් වෙලා හිටියත් ලේ බැඳීම් ඇතුලෙ තියන අල්ල ගැනීම්, ඒ ආදරේ කොච්චර ද කියල....❤️🫂මම ඉස්සර පොඩි කාලෙ ගෙදර අය එක්ක තරහෙන් දුකෙන් හිටියෙ. මල්ලිලා දෙන්නයි නංගි අම්ම ළඟ ඉන්නවා. ඒත් මාව කිරිඅම්මා ළඟ දාලා ගිහින් තියෙන්නෙ ඇයි කියල මං අවුරුදු 18ක් 19 වෙන්කල්ම හිතුවා. මට ඒ කාලෙ තිබ්බ ලොකුම ප්රශ්නෙ අම්ම තාත්තා ජීවත් වෙලා ඉද්දිත් ඇයි මං විතරක් වෙන ගෙදර ක ඉන්නේ කියල .... මල්ලිලා නංගි අම්මලත් එක්ක සතුටින් ඉන්නවා කියල මං හිතුවෙ..ඒත් ඇත්ත තේරෙන්න මට සෑහෙන්න කල් ගියා. ඉස්සර සතියකට සැරයක් වගේ අම්මා මාව බලන්න කිරි අම්මලගෙ ගෙදර ආවම මාවත් ගෙදර එක්ක යන්න කියල මහ පාරෙ වැටි වැටි මං අඬනවා... 😭 ඒත් අම්මා ගලක් වගේ පිටිපස්සවත් නොබල යනවා.... එදා ඒ ඇයි කියල තේරුනේ නෑ මට.... ඒත් දැන් තේරෙනවා... එදා මං අඬද්දි අම්මා මාව එක්කන් ගියා නම් අද මම කියල කෙනෙක් මේ විදිහට නොහිටින්න තිබ්බා. ඇත්ත තේරෙන්න ගොඩක් කල් ගියා... මල්ලිලා නංගි, අම්මාලා එක්ක ටවුන් එකේ මං ගමේ කියල හිතුවට, එයාලා ආදරෙන් ඉන්නවා කියල හිතුවට ඇත්ත ඒක නෙවෙයි . අඩුම තරමෙ මට කිරිඅම්මා ළඟ ආරක්ෂාව තිබුනා. කන්න බොන්න අදින්න පළඳින්න තිබුනා. මට කිරිඅම්මා හැමදේම දුන්නා.... ඒත් මල්ලිලා කූඩාරමක් වගේ ගේ කෑල්ලක, කාලෙන් කාලෙට කුලි ගෙවල් වල, එයාලට මට ගමේ තිබ්බ සැප නෑ කියල මම දැනගත්තෙ මං ගොඩක් ලොකු වුණාට පස්සෙ. එදා වේල කන්න හොයාගන්න අම්මා කොච්චර දුක් විදිනවද කියල මං දැනගත්තෙ පස්සෙ. උදේ ඉදන් රෑ වෙන්කල් වඩේ තාච්චියක් ඉස්සරහ ගින්දර වැදි වැදී අම්මා කාලයක් වඩේ බැද්දා. කාලයක් කුලී වැඩ කරා.... දවසට රුපියල් තුන් හාරසීයක් හොයාගන්න අම්මා නොසෑහෙන්න දුක් වින්දා. 🥺පස්සෙ කාලෙක ලොකු මල්ලි කියල තියනවා සමහර දවස් වලට උදේට මල්ලිට ඉස්කෝලෙ යන්න සිසු සැරියට දෙන්න රුපියල් 20ක් අම්මා ළඟ නෑලු. බස් එකේ කොන්දොස්තර අන්කල් අඳුරන නිසා හවසට 20ක් දෙන්නම් කියල මල්ලි අනන්ත්වත් බස් එකේ එනවලු උදේට. අම්මා හවසට වරද්දන් නැතුව කොහෙන් හරි බස් එකට සල්ලි ගෙනත් දෙනවාලු. මට ඉස්සර කිරි අම්මා ලස්සන ඇදුම් මහල දෙනවා. 👗 පොඩි කාලෙ මම මොනවහරි ඕන කිව්වොත් මට කිරි අම්මා හරි චූටි මාමා හරි ඒ දේ අරන් දුන්නා. ඒත් මල්ලිලට එහෙම නෑ කියල මම දැනගත්තෙ පස්සෙ කාලෙ. මල්ලිලා දෙන්නටයි නංගිටයි අලුත් ඇදුමක් අරන් දෙන්න අම්මට පුල්වන් වුනේ සිංහල අලුත් අවුරුද්දට විතරයි . ඒකත් නොනගතේට ඔන්න මෙන්න තියලා. කඩවල් වහන්න පොඩ්ඩකට කලින් තමයි අම්මා කොහෙන් හරි සල්ලි හොයන් දුවල ගිහින් මල්ලිලට නංගිට අලුත් ඇදුමක් අරන් දෙන්නෙ.....චුටි මල්ලියි ලොකු මල්ලියි මේ මෑතකදි මෙහෙම කතාවක් කියනව ඇහුනා. ඉස්සර කාලයක් අපේ අම්මා ටවුන් එකේ පොඩි කඩ කෑල්ලක් කුලියට අරන් කඩයක් කරා. ඒත් වැඩි කල් ඒක කරන්න වුණේ නෑ. ඒ දවස් වල ගෙදර ඉදල බස් ස්ටෑන්ඩ් එකේ තිබුන කඩේ ළඟට පයින් යන දුරක් තිබුනෙ. ඒ දෙන්නට ටවුන් එකට දාන්න බාට කෑලි දෙකක් නැතුව පොඩි කමට කතා වුනාලු. අපි පාරෙ වාහන එනවද බලලා එන් නැති වෙලාවක දුවමු. දුවල මුලින්ම පල්ලියෙ ගේට්ටුව ගාව හැංගිලා ආයෙ පාරෙ වාහන එනවද බලලා මාර ගහ අස්සෙ හැංගිලා ඉදලා දුවමු කියල කතා වුනාලු. දුවද්දි කාටවත් පේන්නෙ නෑනේ අපි බාටා දාලා නෑ කියල, මිනිස්සු හිතයි අපි දුබුරු පාටටම, කකුලෙ පාටට සෙරප්පු දාලා ඉන්නෙ කියල .... මේ කතා ඒ දෙන්නා අද රස කර කර කිව්වට ඒ කාලෙ පුංචි හිත් වලට කොහොම දැනෙන්න ඇතිද.....හැම අවුරුද්දෙම ජනවාරි ඉස්කොලෙ පටන් ගද්දි මම ඇන්දෙ අලුත්ම ඇඳුම්. මට හැම අවුරුද්වෙම චුටි අම්මා වරද්දන් නැතුව කොහොමහරි අලුත් සපත්තු ජෝඩුවක් අරන් දුන්නා. හැබැයි ලොකු මල්ලි එකම සපත්තු ජෝඩුවෙ අඩිය ගෙවෙනකල්ම දැම්මා. ඒක කැඩුනම තමයි අම්මා අමාරුවෙන් සපත්තු ජෝඩුවක් ඇරැන් දුන්නේ. මේ දේවල් එක් දාස් නවසිය ගනන් වල වුණා නම් ඇත්තටම මහා පුදුම වෙන්න දේවල් නෙවෙයි . ඒත් 2010 යෙනුත් පස්සෙ දේවල් නිසයි මම මුලින් ලිව්වෙ ලොකූ තමයි වැඩියෙන්ම දුක් වින්දෙ කියල .... අම්මල ඉදපු දිහාවට කිලෝමීටර් 10ක් විතර දුරින් වෙන්න ඇති කිරි අම්ම එක්ක මම හිටියෙ. අද විනාඩි පහළවෙනි යන්න පුල්වන් දුරක් වුණාට ඒ කාලේ ඒක ලොකු දුරක් මටනම්... අපේ ගමට කරන්ට් එක ආවෙ මම ශිෂ්වත්ව ලිව්වටත් පස්සෙ. ඒත් මල්ලිලා ටවුන් එකේ. මම හිතුවෙ මම කරන්ට් එකවත් නැති ගමක ඉන්නවා. මල්ලිලාට ලයිට් තියනවා එයාලා සැපට ඉන්නවා කියල .... කිරි අම්මා හැමදේම දැනන් උන්නත් අම්මා දුක් විදින බවක් මට කවදාවත් කිවෙ නෑ. අම්මා මල්ලිලා දෙන්නවයි නංගිවයි ජීවත් කරවන්න නොසෑහෙන්න දුක් විදිනවා කියල දැනගන්න මට ගොඩක් කල් ගියා. ගෙදර තිබුන ප්රශ්න එක්ක මල්ලිලා නංගිලා රෑ වෙද්දි පොත් පත් අරන් දුවල හැංගුන හැටි, නංගි අඬද්දි අම්මා නංගිව අරන් හැංගිලා නංගිට අඬන්න එපා කියල කට තද කරන් උන්නු විදි. මල්ලිලා අම්මට අම්මෙ යමු අපි හැංගෙමු කියපු හැටි , මල්ලිලා දෙන්නා අම්මා වෙනුවට ගුටි කාපු හැටි, මම ඇස් දෙකෙන් දැක්කෙ මට අවුරුදු 15ත් පැන්නට පස්සෙ. එතකල් මම හිතුවෙ මම තමයි දුක් විඳින්නෙ කියල .... ඒත් දැන් තේරෙනවා ඒ අය තමයි ඇත්තටම දුක් විඳල තියෙන්නෙ කියල.ලොකු මල්ලි මමයි දෙන්නවම ශිෂ්වත්ව විභගෙ පාස් කෙරෙව්වෙ අපේ කිරි අම්මා. ලොකු මල්ලි මමයි දෙන්නම ශිෂ්වත්වෙ පාස් වෙලා ගියෙ එකම ඉස්කෝලෙට..මගේ ටකරම් කට නිසා ඒ කාලෙ ඉස්කොලෙ හැමෝම වගේ මාව දැනන් උන්නා. ඒත් මට මල්ලි කෙනෙක් ඉන්නවා කියල කවුරුත් දන් නැති තරම්. මොකද එයා ඒ තරම් නිශ්ශබ්ද කෙනෙක්. කොටින්ම කිව්වොත් මගෙ යාලුවො "ආ මල්ලී ඔයා උමයන්තිගෙ මල්ලි නේද" කියලා කෑ ගහගෙන ගියත් මේ කොල්ලා නෙවෙයි ඔලුව උස්සල බලන්නෙ. ඉස්සර මම කිරි අම්මලගෙ ගෙදර ඉදන් ඉස්කොලෙ එන නිසා අම්මා මට කෑම එක එව්වෙ ලොකු මල්ලි අතේ. ඒක ගන්න එයාගෙ පංතියට ගියත් මේ මනුස්සය නෙවෙයි මගෙ මූණවත් බලන්නෙ. වාඩි වෙලා ඉන්න පුටුවෙන් ටිකක් ඉස්සරහට වෙනවා විතරයි . මං බෑග් එකට අත දාලා කෑම එක ගන්න ඕන. 🤦♀️අපේ ගෙවල් වල ආර්ථික ප්රශ්න කියල කවදාවත් ඉස්කෝලෙ කිසිම කෙනෙක් දැනන් හිටියෙ නෑ.... මොකද මාව පිටින් දැක්කහම එහෙම ප්රශ්න ඇති කියල හිතන්න පුල්වන් විදිහට මම හිටියෙ නැහැ. කිරි අම්මා මාව ඉස්තරම්ම විදිහට තමයි ඉස්කොලෙ යැව්වෙ. ලොකු මල්ලිවත් අම්මා පුල්වන් උපරිමෙන් ලස්සනට පිරිසිදුවට ඉස්කොලෙ එව්වෙ. ඒ නිසා Wasukie Senevirathne මිස් Jayathree Madhumali මිස් ඇරෙන්න වෙන කිසිම ගුරුවරයෙක් දැනන් හිටියෙ නැහැ අපේ ගෙවල් වල ප්රශ්න කරදර තියනවා කියල. මමයි මල්ලි ඉස්කෝලෙන් ගිය ට්රිප් ගියෙ කලාතුරකින්. රෑට අපිව ගන්න ඉස්කොලෙ ළඟට එන්න කෙනෙක් නැති හින්ද.... මට මතකයි ලොකු මල්ලි 10 පංතියෙ හරි 11 පංතියෙ හරි ඉද්දි නුවර එළියෙ ට්රිප් එකක් ගියා. ට්රිප් එක යන්න කලින් දවසෙ රූපා මිස් Rupa Chandrasekara මල්ලිලගෙ පංතිභාර හිටියෙ මතක විදිහට . මිස් කියල තිබුනා ජර්සි අරන් එන්න කියල . ට්රිප් එක ගිහින් ඇවිත් වාසුකි මිසුයි රූපා මිසුයි මට හම්බෙලා කිව්වා මල්ලි නුවර එළි ගිහින් ජර්සියක් නැතුව සීතලෙ ගැහි ගැහී හිටියා. අක්කා කිව්වලු නුවර එළියෙ සීතල නෑ ජර්සියක් ඕන නෑ කියල . ඇත්ත. අම්ම කෝල් කරල මල්ලි ට්රිප් එකක් යනවා ජර්සියක් ගේන්න කියල කිව්වා මට. ඒත් ජර්සියක් තිබුන් නෑ ඉතිං අපිට 🥺. මම මල්ලිට කියල යැව්ව නුවර එළිය මේ දවස් වල සීතල නෑ බොරුවට ජර්සි ඕන නෑ කියල . වෙන මොනව කියන්නද ඉතිං මම.... වාසුකි මිසුයි රූපා මිසුයි එදා එහෙම කිව්වමහම ඉතිං මම හිනා වෙලා දන් නැති විදිහට හිටියා....To be continue
2 weeks ago | [YT] | 6
View 1 reply
සමහර හීන කවදාවත් අමතක වෙන්නෙ නැහැ...ඒවා හරි වෙලාවට, හරි වේදිකාවකදී, හරි ලස්සනට සැබෑ වෙනවා. 🤍🎙️Grateful to have been the voice of "The 1st Super Star Gurudevi Sunil Santha - KCC සොඳුරු සැදෑවක්.💚✨#stagelife #KCCEvents #host #dreams #follow #highlightsシ゚
2 months ago | [YT] | 17
Memo ❤️ 2024#travelwithuma #2024trends #memoriesforlife #fypシ゚viralシfypシ゚ #viralphotochallenge
1 year ago | [YT] | 20
26 on paper, 6 at heart 🎈💜 Just out here living my best childlike life — growing up is optional! 😄🚤✨#ForeverYoung #ChildAtHeart #BoatRideVibes #TravelWithUma #PlayfulSoul #NeverTooOld #PureJoy #PeaceOut #AdventureMood
1 year ago | [YT] | 16
View 0 replies
Welcome to tea paradise! 🌿📍Damro Estate #TravelWithUma
1 year ago | [YT] | 13
🎉 1,000 Subscribers! 🎉A thousand hearts exploring the world with me 🌍❤️Thank you for being part of the Travel With Uma journey!Let’s keep wandering, laughing & capturing memories together ✈️✨#TravelWithUma #1000Subscribers #ThankYou #TravelVlogger #MilestoneMoment
1 year ago | [YT] | 9
View 2 replies
Chasing sunsets with the best people 🌅👣#eveningvibes #sunset #beachvibes #waves
1 year ago | [YT] | 17
My mini-model era 📸🌟#childhood #travelwithuma #fypシ゚viralシfypシ゚ #photochallenge
1 year ago | [YT] | 8
අලුත් vlog එක බලමුදෝ....... 🏴💙 #fypシ゚viralシ #travelwithuma #happymood #scottishhighlands #unitedkingdom #scotlandhttps://youtu.be/ETS8aHdwKK8?si=a30FB...
Load more
Travel with Uma_SL
අපේ අම්මට ජිවිතේ තිබ්බ කරදර එක්ක බලද්දි අපේ අම්මට ඇත්තටම පිහිට වුණේ Calista Rohini Santha මිසුයි Lanka Santha සර්.අම්මා වඩේ හදල හෙම්බත් වෙලා හිටපු කාලෙක අම්මා ලණු අඹරන්න උදාරලංකා එකට ගියා.අම්මා ඉස්කොලෙ කාලෙ හොඳට ඉගෙන ගෙන තියනව කියල කවුදෝ කියපු නිසා ලනු අඹරන්න ගියපු අම්මව රෝහිනි මිස් උදාරලංකා එකේ ඔෆිස් එකේ වැඩට ගත්තා. ඒ තමයි අපේ පවුලට ටික ටික හරි සැනසීම ලැබෙන්න පටන් ගත්ත මුල්ම දේ... ඉන්න ගෙදරක් තිබුනෙ නැති හින්දා රෝහිනි මිස් කිව්වා ටැකෑවෙ වත්තෙ මුරකාර කෙනෙක්ට නවතින්න හදපු ගෙදරක් තියනවා ඒකේ නවතින්න කිව්වා. මල්ලි ලා දෙන්නයි නංගි එක්ක එහෙ නතර වුණා. එත්කොට මල්ලිලා දෙන්න හරි ම පුංචි.... ලංකා සර් අදටත් මතක් කරනවා "දවසක් වත්තට එද්දි ජංගි කොට දෙකකුත් ගහගෙන යුරේනුයි අකලංකයි ලොකු බයිසිකලයක් පදින්න ඔට්ටු වෙනවා. මට මතක් වුණේම මගෙ නැති වුණ මල්ලි ජගත්වයි මාවයි" කියල සර් අදටත් හැමතැනදිම මතක් කරනවා.
ඒත් ටික කාලෙකින් අම්මට ජොබ් එකෙන් අයින් වෙන්න වුණා... අම්මලා වත්තෙ ගෙදරින් අයින් වෙලා ආයෙ පුරුදු තැනටම යන්න වුණා... ගෙදර ප්රශ්න නිසා
ලොකු මල්ලි O/L ලියද්දි එයාට පාඩම් කරන්න තැනක් තිබුණේ නෑ. ගෙදර පාඩම් කරගන්න විදිහක් නෑ. ඒ පාර අම්මගෙ අයියා, ලොකු මාමයි නැන්දයි ලොකු මල්ලිව එයාලගෙ ගෙදර තියාගෙන කන්න බොන්න හැමදේම දීලා බලාගත්තා. මල්ලි A8 ක් අරන් O/L පාස් වුණා..... හැමදාම තැන තැන ඉන්න නිසා අම්මා ආයෙමත් වඩේ බඳින රස්සාව පටන් අරන් පොඩි සමිතියකින් ණයක් අරන් කාමර දෙකක් එක්ක බිත්ති බැඳලා වහලෙ ගහල අපේම කියල ගෙදරක් හදාගත්තා...
වඩේ බැද බැද ඉදපු අම්ම දවසක් හෙට්ටිපොල වැව උඩින් ටවුන් එකට යන වෙලාවක ලංකා සර්වයි රෝහිනි මිස්වයි අහම්බෙන් හම්බෙලා විස්තර කතා කරලා ආයෙමත් අම්මට ඔෆිස් එකේ වැඩට එන්න කියල කිව්වා.
එත්කොට මම කැළණි කැම්පස් එකේ. ලොකු මල්ලි උසස් පෙළට පාඩම් කරන කාලෙ ගඩොල් වලින් බැඳලා කපරාරු කරලවත් නොතිබ්බා අලුත් ගෙදර ට කරන්ට් එක ගන්න අම්මට සල්ලි තිබුනේ නෑ. ඒ පාර මල්ලිට විභගෙට පාඩම් කරන්න තියන හින්ද ආයෙමත් මිසුයි සරුයි ටැකෑව වත්තෙ ගෙදර ඉන්න ඉඩ දුන්නා.
ලොකු මල්ලි පාඩම් කරේ ඒ ලස්සන පුංචි ගෙදර ඉදන්.....
A/L කරන කොල්ලෙක් කියන්නෙ ඒ වයස හරි වෙනස්.....
ඒ කාලෙට තමයි ලස්සනට අදින්න හිතෙන්නෙ
Fashion කරන්න හිතෙන්නෙ.🕺
ඒත් ලොකු මල්ලි හැම තිස්සෙම අම්මට ඒ දේවල් කරන්න බැරි බව දැනන් හිටියා.....
මම A/L කරන කාලෙ ලස්සනට ඇදලා අලුත් fashion කරල ක්ලාස් ගියේ. ඒ මම කිරි අම්ම ළඟ හිටපු නිසා....
ඒත් ලොකු මල්ලි A/L ක්ලාස් ගියේ කටු ගහපු බාටා දාගෙන.
ඉස්සර මල්ලිලාට අනෙක් අය ඇදපු ඇදුම් හම්බෙනවා. මට තාම මතකයි මල්ලිගෙ යාලුවෙක් එයාට සයිස් මදි නිස ටිකක් ඇදල අයින් කරපු ඇදුම් සෙට් එකක් ලොකු මල්ලිට දුන්නා... මල්ලි ඒ ඇදුම් සෑහෙන කල් ඇන්දා.. ඒ ඇදුම් කවදාවත් අදින්න බෑ කියල ලොකු මල්ලි පංති නොගිහින් හිටියෙ ණෑ. වෙන අයගෙ ඇදුම් ඇදන් එයා A/L class ගියේ. අඩුම ගානෙ කලිසමට දාන්න බෙල්ට් එකක් අරන් දෙන්න කියලවත් අඬල නෑ එයා. මම අනන්තවත් දැකල තියනව මල්ලි කලිසමට පටියක් බැඳන් ඒක වැහෙන්න දිග ශර්ට් එකක් ඇදලා පංති යනවා.... ළමයි හැමෝම ලස්සන බෑග් අරන් එද්දි මල්ලි ක්ලාස් අරන් ගියෙ ඉස්කෝලෙ බැජ් එක ගහපු කලු බෑග් එක......
ඒ වයසෙ කොල්ලෙක් එහෙම කරයි කියල දැන් හිතන්නවත් බැරි තරම්.
මල්ලිලා දෙන්නම ක්රිකට් ගහන්න ආසයි. අම්මා පුල්වන් විදිහට චූටි මල්ලිව ක්රිකට් වලට යැව්වා. ඒත් අඩුපාඩු ගොඩක් මැද්දෙ. එයා ඉස්කෝලේ ක්රිකට් ටීම් එකේ කැප්ටන් වෙලත් හිටියා. ඒත් සල්ලි ප්රශ්න නිසා ඒකත් අතරමඟ නතර කරන්න වුණා. ලොකු මල්ලි කොච්චර ක්රිකට් ගහන්න ආස වුණත් එයා කවදාවත් අම්මට කිව්වෙ නෑ එයාට ක්රිකට් ගහන්න යන්න ඕන කියල . එයා චුටි වුනත් දැනන් හිටියා අම්මා චුටි මල්ලිගෙ ක්රිකට් බඩු අරන් දෙන්නෙත් අමාරුවෙන් කියල ....
අන්තිමට ලොකු මල්ලි හොඳ රෑන්ක් එකක් එක්ක කැම්පස් පාස් වුණා.... දෛවය කොච්චර ලස්සනට මේ දේවල් ලියනවද කියන්නෙ මායි ලොකු මල්ලි දෙන්නම ශිෂ්වත්ව පාස් වෙලා එක ඉස්කෝලෙට ආවා.. පස්සෙ දෙන්නම කොමස් කරා. දෙන්නම කැළණි කැම්පස් තේරුනා. දෙන්නම Management faculty එකේ...... 🥹❤️
ලොකු මල්ලි ඇතුළෙ ඉන්න ඇත්තම දක්ශයා එළියට එන්න පටන් ගත්තෙ අපි සුනිල් සාන්ත සමාජයට බැඳුනට පස්සෙ. ලංකා සර් තමයි අපිව සුනිල් සාන්ත සමාජෙට එක්කරගෙන ආවෙ... සුනිල් සාන්ත සමාජය කියන්නෙ අපේ ජිවිත නොසෑගෙන්න වෙනස් කරපු තැන..... මම සුනිල් සාන්ත සමාජයේ ලේකම්, මල්ලි භාණ්ඩාගාරික .... මල්ලි ඒ වැඩ ගානට තිතට කරන බව වටේ ඉන්න හැමෝම දන්නවා....
ලොකු මල්ලි ඇතුළෙ ලස්සන පිටපත් රචකයෙක් ඉන්නවා.... අපිට හිතාගන්නවත් බැරි ඇග කිළි පොලා යන අදහස් එයාගෙ පෑන් තුඩෙන් එළියට එනවා. පුල්වන් කෙනෙක් ඉන්නවනම් "වරෙන් හීන් සැරේ" ප්රසංගයක් ඇවිත් බලල යන්න. ලොකු මල්ලිගෙ ලිවීම කොච්චර හදවතට දැනෙනවද කියල දැනෙයි....
අපේ ජිවිත දැන් වෙනස් වෙලා......
ලොකු මල්ලි අද ලොක්කෙක් වෙලා......
චුටි මල්ලි ජපානේ.....
නංගි ළඟදිම පේරාදෙණි කැම්පස් යන්න ඉන්නේ.....
මමත් England වල Masters කරලා, UK LLB කරලා ඉන්න, ලාවට presenter රාජකාරියත් කරන කෙනෙක් 🫣
අපිව හදන්න දාහක් දුක් විඳපු අම්මාව, කිරි අම්මව සතුටු කරන්න පුල්වන් වුණ එක තරම් තවත් දෙයක් ඇති කියල මම හිතන්නේ නෑ.... අම්මට ළඟට යාගන්න බැරි වුණ හැම හීනෙටම අපි කොහොමහරි ගිහින් අම්මට පෙන්නනවා......
මේ ලියමන අවසන් කරන්න කලින් මේකට තව දෙයක් එකතු කරන්නම්.......
"දරාගත්තා බොහොදෙවල්
ගෙවා ආ මග ජිවිතේ
ඉවසුවා මම මහමෙරක් දුක්
මගෙ පණ උබලා නිසා
කටු පඳුරු පිරි මාවතේ අපි
ඇවිද ආවත් මේ ලෙසේ
කොහොම ඒ මඟ ගෙවා ආවද
පුදුම හිතුනා මට පුතේ....."
මේක අපේ අම්මා ඊයෙ එවල තිබුණෙ, මමයි මල්ලිලා දෙන්නයි නංගි ඉන්න Family Whatsapp ගෲප් එකට. අපේ අම්මා කියන්නෙ කවදාවත් එයාගෙ දුක සතුට අපි එක්ක කියන, බෙදාගන්න කෙනෙක් නෙවෙයි.... එහෙව් කොට අම්මා මේක ටයිප් කරල දාලා තියෙනව දැක්කහම ඇත්තටම මට ගොඩක් ඇඬුනා..... 🥺❤️🩹
චූටි කාලෙ කථික තරඟ වල මහ හයියෙන් කෑ ගහලා කතා පවත්තද්දි කියපු
"ඉගෙනීම කටු අත්තක්.... එහි ඵලය මල් ඉත්තක්..."
වැකිය ඇත්තටම ඇත්ත වෙයි කියල හීනෙකින්වත් හිතුවේ නෑ......
✍️Uma K. KasthuriArachchi
2 weeks ago | [YT] | 11
View 3 replies
Travel with Uma_SL
අපේ ගෙදර වැඩියෙන්ම දුක් වින්දෙ ලොකු මල්ලි......🥺
කැඩිච්ච බාට කෑලි දාගෙන,
කවුරුහරි කෙනෙක් පාවිච්චි කරපු ශර්ට් එකක් කලිසමක් ඇදගෙන,
බෙල්ට් එකක් නැති ලොකු කලිසමට රෙදි පටියක් බැඳගෙන,
ක්ලාස් ගියපු පොඩි කොල්ලා.........
ඒ දුක් විඳපු චූටි කොල්ලාව මං අද තමයි ලස්සනටම දැක්කෙ; කළු ලෝගුව දාගත්ත අපේ ගෙදර දෙවෙනි උපාධිධාරියා.... Tharindu A. Kasthuriarachchi👨🎓
මේ කතාව අද කිව්වෙ නැත්තන් මට වෙන කියන්න දවසක් එන්නෙ නෑ...
ප්රශ්න කරදර මැද්දෙ ඉගෙන ගන්න උනන්දුව ආසාව තියන ඕනම කෙනෙක්ට මේ කතාව motivation එකක් වෙන්න පුල්වන් කියල හිතලයි මෙහෙම ලියන්නෙ....
අපේ ලොකු මල්ලි චූටි කාලෙ ඉදලම හරිම අහිංසකයි. මම, චූටි මල්ලි Yuren S Kasthuriarachchi, නංගි Amanda Kasthuriarachchi අපි තුන් දෙනාටම හොස්ස ළඟින් මැස්සො යන්න බැරි තරමට තද වෙන සීන් එකේ හිටියට 👹 ලොකු මල්ලි එදා දා ඉදන් පුදුම අහිංසකයි. අහිංසකකම කොච්චර ද කියනව නම් ඔලුව උස්සලා මූණවත් බලන් නෑ.
මට අවුරුදු 22ක් 23ක් වෙන්කල් මට මතක ඇති කාලෙක මං ගෙදර අම්මා තාත්තා මල්ලිලා ළඟ නෙවෙයි ජීවත් වුණේ. මම හිටියෙ කිරි අම්මා ළඟ. ඒ නිසා ඉස්කොලෙ නිවාඩුවට මල්ලිලා කිරි අම්මලගෙ ගෙදර ආවොත් ඇරෙන්න මම එයාලා එක්ක වෙන අක්කල මල්ලිලා වගේ එකට ඉදල නැහැ. ඒ නිසා මං පොඩි කාලෙ මට සහෝදර කැක්කුම ආදරේ කියන එක තිබ්බෙ නෑ ලොකුවට . හැබැයි දැන් අපි හැමෝම ලොකුයි. අවුරුදු 20,21 පැන්නහම තේරෙනවා අපි අවුරුදු ගානක් ඈත් වෙලා හිටියත් ලේ බැඳීම් ඇතුලෙ තියන අල්ල ගැනීම්, ඒ ආදරේ කොච්චර ද කියල....❤️🫂
මම ඉස්සර පොඩි කාලෙ ගෙදර අය එක්ක තරහෙන් දුකෙන් හිටියෙ. මල්ලිලා දෙන්නයි නංගි අම්ම ළඟ ඉන්නවා. ඒත් මාව කිරිඅම්මා ළඟ දාලා ගිහින් තියෙන්නෙ ඇයි කියල මං අවුරුදු 18ක් 19 වෙන්කල්ම හිතුවා. මට ඒ කාලෙ තිබ්බ ලොකුම ප්රශ්නෙ අම්ම තාත්තා ජීවත් වෙලා ඉද්දිත් ඇයි මං විතරක් වෙන ගෙදර ක ඉන්නේ කියල .... මල්ලිලා නංගි අම්මලත් එක්ක සතුටින් ඉන්නවා කියල මං හිතුවෙ..ඒත් ඇත්ත තේරෙන්න මට සෑහෙන්න කල් ගියා.
ඉස්සර සතියකට සැරයක් වගේ අම්මා මාව බලන්න කිරි අම්මලගෙ ගෙදර ආවම මාවත් ගෙදර එක්ක යන්න කියල මහ පාරෙ වැටි වැටි මං අඬනවා... 😭 ඒත් අම්මා ගලක් වගේ පිටිපස්සවත් නොබල යනවා.... එදා ඒ ඇයි කියල තේරුනේ නෑ මට.... ඒත් දැන් තේරෙනවා... එදා මං අඬද්දි අම්මා මාව එක්කන් ගියා නම් අද මම කියල කෙනෙක් මේ විදිහට නොහිටින්න තිබ්බා. ඇත්ත තේරෙන්න ගොඩක් කල් ගියා...
මල්ලිලා නංගි, අම්මාලා එක්ක ටවුන් එකේ මං ගමේ කියල හිතුවට, එයාලා ආදරෙන් ඉන්නවා කියල හිතුවට ඇත්ත ඒක නෙවෙයි . අඩුම තරමෙ මට කිරිඅම්මා ළඟ ආරක්ෂාව තිබුනා. කන්න බොන්න අදින්න පළඳින්න තිබුනා. මට කිරිඅම්මා හැමදේම දුන්නා.... ඒත් මල්ලිලා කූඩාරමක් වගේ ගේ කෑල්ලක, කාලෙන් කාලෙට කුලි ගෙවල් වල, එයාලට මට ගමේ තිබ්බ සැප නෑ කියල මම දැනගත්තෙ මං ගොඩක් ලොකු වුණාට පස්සෙ. එදා වේල කන්න හොයාගන්න අම්මා කොච්චර දුක් විදිනවද කියල මං දැනගත්තෙ පස්සෙ.
උදේ ඉදන් රෑ වෙන්කල් වඩේ තාච්චියක් ඉස්සරහ ගින්දර වැදි වැදී අම්මා කාලයක් වඩේ බැද්දා. කාලයක් කුලී වැඩ කරා.... දවසට රුපියල් තුන් හාරසීයක් හොයාගන්න අම්මා නොසෑහෙන්න දුක් වින්දා. 🥺
පස්සෙ කාලෙක ලොකු මල්ලි කියල තියනවා සමහර දවස් වලට උදේට මල්ලිට ඉස්කෝලෙ යන්න සිසු සැරියට දෙන්න රුපියල් 20ක් අම්මා ළඟ නෑලු. බස් එකේ කොන්දොස්තර අන්කල් අඳුරන නිසා හවසට 20ක් දෙන්නම් කියල මල්ලි අනන්ත්වත් බස් එකේ එනවලු උදේට. අම්මා හවසට වරද්දන් නැතුව කොහෙන් හරි බස් එකට සල්ලි ගෙනත් දෙනවාලු.
මට ඉස්සර කිරි අම්මා ලස්සන ඇදුම් මහල දෙනවා. 👗 පොඩි කාලෙ මම මොනවහරි ඕන කිව්වොත් මට කිරි අම්මා හරි චූටි මාමා හරි ඒ දේ අරන් දුන්නා. ඒත් මල්ලිලට එහෙම නෑ කියල මම දැනගත්තෙ පස්සෙ කාලෙ. මල්ලිලා දෙන්නටයි නංගිටයි අලුත් ඇදුමක් අරන් දෙන්න අම්මට පුල්වන් වුනේ සිංහල අලුත් අවුරුද්දට විතරයි . ඒකත් නොනගතේට ඔන්න මෙන්න තියලා. කඩවල් වහන්න පොඩ්ඩකට කලින් තමයි අම්මා කොහෙන් හරි සල්ලි හොයන් දුවල ගිහින් මල්ලිලට නංගිට අලුත් ඇදුමක් අරන් දෙන්නෙ.....
චුටි මල්ලියි ලොකු මල්ලියි මේ මෑතකදි මෙහෙම කතාවක් කියනව ඇහුනා. ඉස්සර කාලයක් අපේ අම්මා ටවුන් එකේ පොඩි කඩ කෑල්ලක් කුලියට අරන් කඩයක් කරා. ඒත් වැඩි කල් ඒක කරන්න වුණේ නෑ. ඒ දවස් වල ගෙදර ඉදල බස් ස්ටෑන්ඩ් එකේ තිබුන කඩේ ළඟට පයින් යන දුරක් තිබුනෙ. ඒ දෙන්නට ටවුන් එකට දාන්න බාට කෑලි දෙකක් නැතුව පොඩි කමට කතා වුනාලු. අපි පාරෙ වාහන එනවද බලලා එන් නැති වෙලාවක දුවමු. දුවල මුලින්ම පල්ලියෙ ගේට්ටුව ගාව හැංගිලා ආයෙ පාරෙ වාහන එනවද බලලා මාර ගහ අස්සෙ හැංගිලා ඉදලා දුවමු කියල කතා වුනාලු. දුවද්දි කාටවත් පේන්නෙ නෑනේ අපි බාටා දාලා නෑ කියල, මිනිස්සු හිතයි අපි දුබුරු පාටටම, කකුලෙ පාටට සෙරප්පු දාලා ඉන්නෙ කියල .... මේ කතා ඒ දෙන්නා අද රස කර කර කිව්වට ඒ කාලෙ පුංචි හිත් වලට කොහොම දැනෙන්න ඇතිද.....
හැම අවුරුද්දෙම ජනවාරි ඉස්කොලෙ පටන් ගද්දි මම ඇන්දෙ අලුත්ම ඇඳුම්. මට හැම අවුරුද්වෙම චුටි අම්මා වරද්දන් නැතුව කොහොමහරි අලුත් සපත්තු ජෝඩුවක් අරන් දුන්නා. හැබැයි ලොකු මල්ලි එකම සපත්තු ජෝඩුවෙ අඩිය ගෙවෙනකල්ම දැම්මා. ඒක කැඩුනම තමයි අම්මා අමාරුවෙන් සපත්තු ජෝඩුවක් ඇරැන් දුන්නේ. මේ දේවල් එක් දාස් නවසිය ගනන් වල වුණා නම් ඇත්තටම මහා පුදුම වෙන්න දේවල් නෙවෙයි . ඒත් 2010 යෙනුත් පස්සෙ දේවල් නිසයි මම මුලින් ලිව්වෙ ලොකූ තමයි වැඩියෙන්ම දුක් වින්දෙ කියල ....
අම්මල ඉදපු දිහාවට කිලෝමීටර් 10ක් විතර දුරින් වෙන්න ඇති කිරි අම්ම එක්ක මම හිටියෙ. අද විනාඩි පහළවෙනි යන්න පුල්වන් දුරක් වුණාට ඒ කාලේ ඒක ලොකු දුරක් මටනම්... අපේ ගමට කරන්ට් එක ආවෙ මම ශිෂ්වත්ව ලිව්වටත් පස්සෙ. ඒත් මල්ලිලා ටවුන් එකේ. මම හිතුවෙ මම කරන්ට් එකවත් නැති ගමක ඉන්නවා. මල්ලිලාට ලයිට් තියනවා එයාලා සැපට ඉන්නවා කියල .... කිරි අම්මා හැමදේම දැනන් උන්නත් අම්මා දුක් විදින බවක් මට කවදාවත් කිවෙ නෑ. අම්මා මල්ලිලා දෙන්නවයි නංගිවයි ජීවත් කරවන්න නොසෑහෙන්න දුක් විදිනවා කියල දැනගන්න මට ගොඩක් කල් ගියා. ගෙදර තිබුන ප්රශ්න එක්ක මල්ලිලා නංගිලා රෑ වෙද්දි පොත් පත් අරන් දුවල හැංගුන හැටි, නංගි අඬද්දි අම්මා නංගිව අරන් හැංගිලා නංගිට අඬන්න එපා කියල කට තද කරන් උන්නු විදි. මල්ලිලා අම්මට අම්මෙ යමු අපි හැංගෙමු කියපු හැටි , මල්ලිලා දෙන්නා අම්මා වෙනුවට ගුටි කාපු හැටි, මම ඇස් දෙකෙන් දැක්කෙ මට අවුරුදු 15ත් පැන්නට පස්සෙ. එතකල් මම හිතුවෙ මම තමයි දුක් විඳින්නෙ කියල .... ඒත් දැන් තේරෙනවා ඒ අය තමයි ඇත්තටම දුක් විඳල තියෙන්නෙ කියල.
ලොකු මල්ලි මමයි දෙන්නවම ශිෂ්වත්ව විභගෙ පාස් කෙරෙව්වෙ අපේ කිරි අම්මා. ලොකු මල්ලි මමයි දෙන්නම ශිෂ්වත්වෙ පාස් වෙලා ගියෙ එකම ඉස්කෝලෙට..
මගේ ටකරම් කට නිසා ඒ කාලෙ ඉස්කොලෙ හැමෝම වගේ මාව දැනන් උන්නා. ඒත් මට මල්ලි කෙනෙක් ඉන්නවා කියල කවුරුත් දන් නැති තරම්. මොකද එයා ඒ තරම් නිශ්ශබ්ද කෙනෙක්. කොටින්ම කිව්වොත් මගෙ යාලුවො "ආ මල්ලී ඔයා උමයන්තිගෙ මල්ලි නේද" කියලා කෑ ගහගෙන ගියත් මේ කොල්ලා නෙවෙයි ඔලුව උස්සල බලන්නෙ. ඉස්සර මම කිරි අම්මලගෙ ගෙදර ඉදන් ඉස්කොලෙ එන නිසා අම්මා මට කෑම එක එව්වෙ ලොකු මල්ලි අතේ. ඒක ගන්න එයාගෙ පංතියට ගියත් මේ මනුස්සය නෙවෙයි මගෙ මූණවත් බලන්නෙ. වාඩි වෙලා ඉන්න පුටුවෙන් ටිකක් ඉස්සරහට වෙනවා විතරයි . මං බෑග් එකට අත දාලා කෑම එක ගන්න ඕන. 🤦♀️
අපේ ගෙවල් වල ආර්ථික ප්රශ්න කියල කවදාවත් ඉස්කෝලෙ කිසිම කෙනෙක් දැනන් හිටියෙ නෑ.... මොකද මාව පිටින් දැක්කහම එහෙම ප්රශ්න ඇති කියල හිතන්න පුල්වන් විදිහට මම හිටියෙ නැහැ. කිරි අම්මා මාව ඉස්තරම්ම විදිහට තමයි ඉස්කොලෙ යැව්වෙ. ලොකු මල්ලිවත් අම්මා පුල්වන් උපරිමෙන් ලස්සනට පිරිසිදුවට ඉස්කොලෙ එව්වෙ. ඒ නිසා Wasukie Senevirathne මිස් Jayathree Madhumali මිස් ඇරෙන්න වෙන කිසිම ගුරුවරයෙක් දැනන් හිටියෙ නැහැ අපේ ගෙවල් වල ප්රශ්න කරදර තියනවා කියල.
මමයි මල්ලි ඉස්කෝලෙන් ගිය ට්රිප් ගියෙ කලාතුරකින්. රෑට අපිව ගන්න ඉස්කොලෙ ළඟට එන්න කෙනෙක් නැති හින්ද.... මට මතකයි ලොකු මල්ලි 10 පංතියෙ හරි 11 පංතියෙ හරි ඉද්දි නුවර එළියෙ ට්රිප් එකක් ගියා. ට්රිප් එක යන්න කලින් දවසෙ රූපා මිස් Rupa Chandrasekara මල්ලිලගෙ පංතිභාර හිටියෙ මතක විදිහට . මිස් කියල තිබුනා ජර්සි අරන් එන්න කියල . ට්රිප් එක ගිහින් ඇවිත් වාසුකි මිසුයි රූපා මිසුයි මට හම්බෙලා කිව්වා මල්ලි නුවර එළි ගිහින් ජර්සියක් නැතුව සීතලෙ ගැහි ගැහී හිටියා. අක්කා කිව්වලු නුවර එළියෙ සීතල නෑ ජර්සියක් ඕන නෑ කියල . ඇත්ත. අම්ම කෝල් කරල මල්ලි ට්රිප් එකක් යනවා ජර්සියක් ගේන්න කියල කිව්වා මට. ඒත් ජර්සියක් තිබුන් නෑ ඉතිං අපිට 🥺. මම මල්ලිට කියල යැව්ව නුවර එළිය මේ දවස් වල සීතල නෑ බොරුවට ජර්සි ඕන නෑ කියල . වෙන මොනව කියන්නද ඉතිං මම.... වාසුකි මිසුයි රූපා මිසුයි එදා එහෙම කිව්වමහම ඉතිං මම හිනා වෙලා දන් නැති විදිහට හිටියා....
To be continue
2 weeks ago | [YT] | 6
View 1 reply
Travel with Uma_SL
සමහර හීන කවදාවත් අමතක වෙන්නෙ නැහැ...
ඒවා හරි වෙලාවට, හරි වේදිකාවකදී, හරි ලස්සනට සැබෑ වෙනවා. 🤍🎙️
Grateful to have been the voice of "The 1st Super Star Gurudevi Sunil Santha - KCC සොඳුරු සැදෑවක්.💚✨
#stagelife #KCCEvents #host #dreams #follow #highlightsシ゚
2 months ago | [YT] | 17
View 1 reply
Travel with Uma_SL
Memo ❤️ 2024
#travelwithuma #2024trends #memoriesforlife #fypシ゚viralシfypシ゚ #viralphotochallenge
1 year ago | [YT] | 20
View 1 reply
Travel with Uma_SL
26 on paper, 6 at heart 🎈💜 Just out here living my best childlike life — growing up is optional! 😄🚤✨
#ForeverYoung #ChildAtHeart #BoatRideVibes #TravelWithUma #PlayfulSoul #NeverTooOld #PureJoy #PeaceOut #AdventureMood
1 year ago | [YT] | 16
View 0 replies
Travel with Uma_SL
Welcome to tea paradise! 🌿📍Damro Estate #TravelWithUma
1 year ago | [YT] | 13
View 1 reply
Travel with Uma_SL
🎉 1,000 Subscribers! 🎉
A thousand hearts exploring the world with me 🌍❤️
Thank you for being part of the Travel With Uma journey!
Let’s keep wandering, laughing & capturing memories together ✈️✨
#TravelWithUma #1000Subscribers #ThankYou #TravelVlogger #MilestoneMoment
1 year ago | [YT] | 9
View 2 replies
Travel with Uma_SL
Chasing sunsets with the best people 🌅👣
#eveningvibes #sunset #beachvibes #waves
1 year ago | [YT] | 17
View 1 reply
Travel with Uma_SL
My mini-model era 📸🌟
#childhood #travelwithuma #fypシ゚viralシfypシ゚ #photochallenge
1 year ago | [YT] | 8
View 1 reply
Travel with Uma_SL
අලුත් vlog එක බලමුදෝ....... 🏴💙
#fypシ゚viralシ #travelwithuma #happymood #scottishhighlands #unitedkingdom #scotland
https://youtu.be/ETS8aHdwKK8?si=a30FB...
1 year ago | [YT] | 8
View 0 replies
Load more